Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I, kad bi ga neko pitao zasto nije agresivan celu cetvrtinu i sto ne zavrsi ovu utakmicu u trecoj, ja mislim da ne bi znao sta da odgovori. Lepo je sto napad veceras ide vecinom preko Rip-a, al' kad promasi par suteva, pa napadni kos majku mu.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Vratise se Pistonsi, samo 4 razlike za Majami.

Comment

• A bogme i ova Indijana zilava skroz.

Comment

• Pa Omer-e sto je spustas na jaja majku mu, pa ni ja ti ne bih dao da je izbacis gore, a ne profesionalni NBA igraci.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Pa Omer-e sto je spustas na jaja majku mu, pa ni ja ti ne bih dao da je izbacis gore, a ne profesionalni NBA igraci.

Detroit preokrenuo...Knight je jedan clutch madafaker,zapamtite to

Comment

• Sto sam toliki emotivac, mogao sam uzeti velike pare veceras na Indiana-u, tacno sam predvideo ovakav mec.

E sad je pitanje, da l' uvesti Derrick-a rano u cetvrtoj ili ga odmoriti s obzirom na povredu. Ne bih voleo da sam u Thibs-ovoj kozi.
              sigpic

Comment

• Zmija 12-15 iz igre

Comment

• Gledaj ti kad izgubimo ovo

Comment

• CJ je ocajan, vadi ga Thibs... Put Luke in there!!!

Btw, greota sto ne mogu da gledam kako dominira jedan od mojih omiljenih igraca, Austin Daye.
                    sigpic

Comment

• Kako je Darko krenuo, ako mu Adelman dozvoli moglo biti biti TD......8 poena, 7 skokova, 6 blokada.

Comment

• Al' sam izmalerisao Knighta

Comment

• Ajde nek' zavrsava ovo vise, razvalicu vilicu koliko zevam...

Bio je red da se izgubi jedna kod kuce.
                          sigpic

Comment

• Dobismo jedva
                            Daye nas je ubio trojkama. Zmija odigrala odlicnu tekmu, Lebron standardno.

Comment

• http://www.nba.com/wizards/video/201...nba/index.html

Evo malo Janovog umeca

Comment

• A, je l' moguce da je izasla majku joj...
                                sigpic

Comment

Working...
                                X