X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Greota, ipak ne vazi mamu im...
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Dupli postovi su strogo zabranjeni,koristi opciju edit

Jan opet sabija u odbrani

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
        Dupli postovi su strogo zabranjeni,koristi opciju edit

Jan opet sabija u odbrani
        Moram naglasiti u pravilima da se to ne odnosi na admine, ne znam kako sam zaboravio...

Bice ovo klanje do cetvrte, mozda se Indiana i odlepi do tada.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Neki link za Minesotu?

Comment

• Originally posted by kosta1703 View Post
            Neki link za Minesotu?
            http://www.nbaliveonline.com/nbalive...as%20Mavericks

Comment

• Hvala lepo.

Comment

• Miličić već 3 blokade u prva 4 minuta...
                IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                C'E SOLO L'INTER

Comment

• Evo sad i ukradena centru sa strane pomoci, bravo Deriče, bravo!
                  sigpic

Comment

• Originally posted by Krle View Post
                    Miličić već 3 blokade u prva 4 minuta...
                    To mu dodje........oko 36 blokada za 48 minuta......

Comment

• Kako je lepo gledati ekipu bez ball hog-ova i sa toliko dobrih dodavaca, ma milina!
                      sigpic

Comment

• Kakav posao obavlja Roni, fantasticno.
                        Originally posted by Brajkula
                        Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Ma bravo bre momci, zato volimo kosarku!
                          sigpic

Comment

• Brewer je poludio
                            Ovo je Arsenal, a ne ono što je danas bilo na Emiratesu.

Comment

• Duni ga sudija...svirao nepostojeci faul Vesely-u i sad mora da izadje zbog 5 licnih

Jan je odlicno odigrao. Mislim da ce iz dana u dan biti sve bolji i bolji i da ce konacno dobijati minute kao u ovoj tekmi. Apsolutno je zasluzio to

Sad da se isprati kraj u Filadelfiji. A to sto imam ispit ujutru nije bitno

Comment

• Nisi jedini Ljubo, ako ti je za utehu !
                                Originally posted by Brajkula
                                Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

Working...
                                X