Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• yap, ovo je novi neativan rekord orlanda po broju datih poena...

Comment

• Duncan nakon sto je odmorio proslu tekmu sada ubija

Splitter igra dobro ove sezone. Kod Grega svaki igrac dobije sansu,a mislim da ce Tiago tek da postane bitan sraf u Spursima.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
        Duncan nakon sto je odmorio proslu tekmu sada ubija

Splitter igra dobro ove sezone. Kod Grega svaki igrac dobije sansu,a mislim da ce Tiago tek da postane bitan sraf u Spursima.
        Svakako ce morati da bude kada Timmah ode u penziju.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Svakako ce morati da bude kada Timmah ode u penziju.
          Ja sam ubedjen da ce te sezone kada Duncan ode u penziju Tiago biti most improved player

EDIT: Tim za pobedu
          Last edited by Ljuba90; 24-01-12, 03:15.

Comment

• Timijev game winner:

Bruka kako tezak sut.

EDIT: Uh, kakav step back Derrick-a za kraj
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Daleko ce da doguraju Spursi ove sezone!

Comment

• Pratili se jos neso,ja cu da posvetim paznju mldjanim KIngsima!

Comment

• Lowry triple - double

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Timijev game winner:

Bruka kako tezak sut.
                    floter sa 5 metara

Comment

• http://www.rojadirecta.me/goto/locap....blogspot.com/

NY
                      sigpic

Comment

• Tyrus Thomas carski...
                        IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                        ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                        C'E SOLO L'INTER

Comment

• Landry odlicno poceo utakmicu i to na njemu nekarakteristican nacin. 2 puta prodorom, jednom fauliran i nakon ukradene lopte, a otvorenu trojku je promasio za pola metra. 8-0 Knicks
                          sigpic

Comment

• Probudio se izgleda u zadnje vreme Fields... Volim da vidim kako i drugi pogadjaju a ne samo Melo i Amar'e...
                            IO NON RUBO IL CAMPIONATO
                            ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
                            C'E SOLO L'INTER

Comment

• Opet pijani Loncar radi prenos.
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Meni nikad nece biti jasno kako kroz neciju odbranu plej moze onako da se proseta do kosa kao Douglas malopre, al' ocito da zaostajem za modernom kosarkom, neke nove taktike su u modi.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X