• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by carter985 View Post
    nemrem ja ovo gledat, samo je pitanje trenutka kad ce horlando da ih oduva
    realno

Comment

• Ja ne znam sta vi gledate, Boston vodi 7 razlike.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• +10 idemo!!!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Ja ne znam sta vi gledate, Boston vodi 7 razlike.
          cuti tebra vidis da jinxujem.. lm, kako se ja iskljucih sa +1 odose na +10

Comment

• Rip ubija, dace Bog da ostane zdrav cele sezone.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kao nisu priznali kos Pavlovicu iz odbojke a lopta nije bila na cilindru,lopovluk pa posle vracaju odma faul u napadu!

Comment

• sad ce garant da iskljuce o`neala

Comment

• kako zabavno drugo poluvrijeme na Boston-Orlando.. evo sada se zakacili O Nil i Hauvard.. jbt kako sam se prepao kada sam vidio onaj pad Bredlia, mislio sam da ode kicma al odmah ustade steta sto nema jos neke rezultatske neizvjesnosti

Comment

• Pobise se O,Neal i Howard sta gledate Bullse koji su liga za sebe do doigravanja ceka ih finale Istoka!

Comment

• Veceras gledamo 35 godina starog D-Rose-a i Boga mi za sada ne izgleda lose.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
                        Ljubo, sta je bre ovo
                        Ne znam o cemu pricas

Comment

• nevjerovatno kako sada seltiksi ubijaju orlando.. igraju sjajnu odbranu s kojom orlando ne moze izaci na kraj i gube lagano lopte.. atmosfera je super i primjecujem da ima dosta ljepih djevojki na tekmama bostona

Comment

• Pavlovic pravi glupe korake sto nebi smeo,no nema veze jedna od boljih partija njegovih iako ima samo 4 poena,bravo Sasa!

Comment

• Boston igra utakmicu sezone , dok je supermen ocajan na drugoj strani

Comment

• pa kako grijesi orlando, nevjerovatno.. ljudi taman sto predju centar odmah izgube loptu a ucinak sa slobodnih bacanja im nije bas za pohvaliti. definitivno boston zasluzuje pobjedu ovdje.

btw izvinjavam se sto ponekad ovako ne obratim paznju na pisanje velikih slova, pisem sve u zurbi dok je pauza na tekmi pa ..

Comment

Working...
                                X