Comment

• ovaj matori konj od sudije nista ne vidi, jebo ga stern da ga jebao

Comment

• Originally posted by carter985 View Post
        ovaj matori konj od sudije nista ne vidi, jebo ga stern da ga jebao
        Mora i NY da pobedi nekad...nadam se da nisi igrao na Denver

Odlicna rola Cole-a sa klupe.

Comment

• okacite mi sajt koji je najbolji za pracenje NBA,jurim Sacramento da nadjem,hvalla!

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Mora i NY da pobedi nekad...nadam se da nisi igrao na Denver

Odlicna rola Cole-a sa klupe.
            dasta sam
            ma dobice ovo ny, svi sem mela u ny su raspolozeni a sa druge strane denver jos bez rydija i aflala...

Comment

• Jedno obavestenje za sve koji imaju satelitsku antenu,na satelitu astra trenuto radi kanal koji svaku noc prenosi uzivo nba po jednu tekmu,a on se zove MULTIDEPORT 1! DOKADA CE OVO RADITI NEZNAM,ALI JE KORISNA INFORMACIJA!!!

Comment

• Originally posted by papekings View Post
                okacite mi sajt koji je najbolji za pracenje NBA,jurim Sacramento da nadjem,hvalla!
                ja gleam preko limuna, mozda ima i bolji neam pojma
                http://www.sportlemon.tv/c-6.html

Comment

• E jbga carteru...

Mnogo dobra utakmica izmedju Heata i Sixersa...stvarno uzivanje za gledati. Mnogo lepih poteza na obe strane.

Odlicni LBJ,Bosh i Cole sa jedne strane,a Turner i Vucevic sa druge.

Comment

• Raspali Detroit vodi protiv Portlanda 11 razlike,bas kada sam ja igrao na Portland...

Comment

• Vucevic pogodi buzzer beater, a Lebron se izdra UD-u sto nije skocio

Comment

• Kakva je ovo smejurija, igramo bez Derrick-a, Jo-a, Taj-a i Luke-a i opet vodimo.
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Kakva je ovo smejurija, igramo bez Derrick-a, Jo-a, Taj-a i Luke-a i opet vodimo.
                          Bobove macke na celu sa Blow Job Mullensom nisu neki parametar

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                            Bobove macke na celu sa Blow Job Mullensom nisu neki parametar
                            Pa kakav crni parametar treba da budu, necemo sigurno igrati u ovom sastavu do kraja sezone jbt.
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                              Pa kakav crni parametar treba da budu, necemo sigurno igrati u ovom sastavu do kraja sezone jbt.
                              Ma samo sam iskoristio priliku da spomenem BJ-a

Valjda se Vucevic nije povedio...odlicno igra veceras.

Comment

• Povrijedi se Vucevic...verovatno izvrnuo clanak.

Comment

Working...
                                X