Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• KG promasuje suteve koje je pre zatvorenih ociju mogao da pogodi.

Comment

• Ali sta radi Irving

Trojka sa 8,9 metara

EDIT: Jan 3 licne za 3 minuta
      Last edited by Ljuba90; 21-01-12, 00:58.

Comment

• Kad majami ne igra na ovoj temi je skroz dosadno.

Comment

• Sta smo poceli da igramo cetvrtine od po 60 poena otkad Rose nije u ekipi, prelazimo na run and gun.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• SK prenosi Lakers vs Magic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              SK prenosi Lakers vs Magic
              Nije valjda...
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Nije valjda...
                Ma vidis da sam izgoreo zbog Wizardsa

Comment

• Bulls-i kraljevi. Od početka sezone gruvaju odbranu, tekme na Evropski broj poena, a onda se nešto desi i počnu u 1/4 da daju koševa koliko ranije za celu tekmu. Igrajte braćo sada Under!

Ima li neki valjan stream za NY? Mnogo volim da gledam kako se taj frontcourt muči sa svakom ekipom.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                  sigpic
                  RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                  - 4xMVP -

Comment

• Do jaja je kako su nam se u istoj utakmici na isti nacin povredili Taj i Noah. Dace Bog da docekamo PO sa 5 zdravih igraca.
                    sigpic

Comment

• Ovo sto Lakersi igraju je cist kriminal.

Comment

Do jaja je kako su nam se u istoj utakmici na isti nacin povredili Taj i Noah. Dace Bog da docekamo PO sa 5 zdravih igraca.

Biće ovo najjači PO u istoriji. Svi zakrpljeni, ruinirani i urnisani. Pa ko kome dođe glave!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                        sigpic
                        RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                        - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                          Ovo sto Lakersi igraju je cist kriminal.
                          Sad si me naterao da upalim tv, moram malo da uzivam u fade away-evima Metta World-a i kontrama koje vuce Lucky Luke.
                          sigpic

Comment

Sad si me naterao da upalim tv, moram malo da uzivam u fade away-evima Metta World-a i kontrama koje vuce Lucky Luke.
                            Ne zelis da gledas...Ali i dalje najvise dominira debela beba. On je sramota za kosarku

Comment

• Sad ce, sad ce Lejkersi, zagrevaju se
                              Originally posted by Brajkula
                              Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• http://www.sportlemon.tv/v-2/14/162/v-356251.html

Vise ne secka stream za Wizardse...

EDIT: Andre Miller je za 13 sezona propustio samo 6 utakmica
                                Last edited by Ljuba90; 21-01-12, 01:49.

Comment

Working...
                                X