X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Veliki as Kyrie Irving, brat moj

Comment

• irving igra fantasticno vodi cavse
      "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Originally posted by ЕлБиЏеј View Post
        Koliki je NJN raspad, strasno, tragikomicno... kada su ti Petro i Okur go-to igraci, e onda znas na cemu si.
        I onda mi izgubimo od njih kod kuce

Odoh jos ovaj raspad da odgledam, siluje nas Josh Smith, pa se polako i ja pakujem do sutra...
        http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Evo stigoh i ja sad da gledam bar drugo poluvreme clipersa, posto sam postao zaljubljena papuca.

Comment

• Originally posted by Seoski Terminator View Post
            Evo stigoh i ja sad da gledam bar drugo poluvreme clipersa, posto sam postao zaljubljena papuca.
            Zato i ja propustih Bulls-e, al' hvala Bogu nismo mnogo izgubili.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jebeni gejevi...

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                Zato i ja propustih Bulls-e, al' hvala Bogu nismo mnogo izgubili.
                Tuga sta nam ove zene rade. Ovaj, sta je sa Rous-om? Vidim da si pisao da je bol ocenio 6-7 ?

A sad vidim 35-44 za cliperse, deluje mi nekako malo poena za poluvreme.

Comment

• Koji ste vi papucari bre ne mogu da verujem, ja bre mislio ovde hardkor basket navijanje!!
                  http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Originally posted by Popaj View Post
                    Koji ste vi papucari bre ne mogu da verujem, ja bre mislio ovde hardkor basket navijanje!!
                    Posle ponoci bez ikakvih problema, preko dana tesko.

Dzoni, ma onaj turf toe, to je ustvari povreda palca na nozi, nesto kao iscasenje, u tom fazonu... Problem je sto je to hronicna povreda i moze da se leci jedino odmorom. Jbg, Miami ima Lebron-a i Bosh-a da odmore Wade-a, mi imamo Luke-a i CJ-a.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• sta im radi griffin
                      "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Ipak sam pogresio, lepa zabava za raju, ocekujte zaludjenost ljudi da je LAC najbolja ekipa lige i legitimate contender.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Ipak sam pogresio, lepa zabava za raju, ocekujte zaludjenost ljudi da je LAC najbolja ekipa lige i legitimate contender.

Nije contender ali daleko od toga da ne moze da iznenadi bilo koga. west semi vidjeno

Comment

• Originally posted by LBJmvpFORlife View Post
                            Nije contender ali daleko od toga da ne moze da iznenadi bilo koga. west semi vidjeno
                            Moze da iznenadi i da otkine cele dve utakmice, nista vise od toga.
                            sigpic

Comment

• Sutra će široke narodne mase pričati kako su Klipovi dobili Kenjce i bez CP3-ja i Mo-a i kako su to novi prvaci lige!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                              sigpic
                              RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                              - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                                Sutra će široke narodne mase pričati kako su Klipovi dobili Kenjce i bez CP3-ja i Mo-a i kako su to novi prvaci lige!
                                Nazalost je tako, kao sto su svi mislili da ce Heat prosle godine doci do titule bez izgubljenog meca i da ce svako vece biti all star. Tako se NBA prati kod nas, ono sto daje SK + statistika na portalima, nista vise od toga. A, verujte mi, ima dosta ljudi koji obozavaju ovo da gledaju, ja mislim da kod nas mogu dosta dobro da se informisu i nauce neke stvari, al' kurac kad nece niko da nas reklamira.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X