Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Koji raspadi od strimova, ovo nema dalje, poludecu dok ne uplatim LP.

Elem, igramo odlicno, protok lopte pravi, pogadjaju se otvoreni sutevi, milina jedna.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hajde makar oko ovog da se ne nerviram ako cu vec oko Patsa.
      Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• На коју фору коментаришу Торонтови коментатори кад се игра у Чикагу ?
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• pazi kad je J Johnson ubo najzad kos

edit: Urose, to ide strim sa kanadske TV (mislim da i league pass prenosi u ovom slucaju samo kanadskog komentatora nisam siguran)
          http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Koliko kosta LP???? Ovo su krsevi od strimova, oci da izgubis ....

Comment

• Originally posted by rondo View Post
              Koliko kosta LP???? Ovo su krsevi od strimova, oci da izgubis ....
              Sta bi ti dzaba da gledas u HD ??? Prosao je bozic...
              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
              -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by rondo View Post
                Koliko kosta LP???? Ovo su krsevi od strimova, oci da izgubis ....
                oko 20 evra mesecno...

Comment

• Taji Woo-ov midrange se raspada ove sezone, u prve dve je bio daleko konstantniji.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jebeš mi sve, radije bih izgubio ovu nego da je dobijem sa Dengom 40+ minuta! Daj izvedi čoveka, žao mi ga više!
                    This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                      Jebeš mi sve, radije bih izgubio ovu nego da je dobijem sa Dengom 40+ minuta! Daj izvedi čoveka, žao mi ga više!
                      Sto je najtuznije, u ponedeljak igramo prvi mec dana, od 1 po nji'ovom, to je trap game, mislim da nema teorije da budu svezi za tu utakmicu. Cenim raspad kao protiv Hawks-a.
                      sigpic

Comment

• eee da je nama samo jedan Lucas..

edit: ja stavio na mute komentatora, a vi kako hocete
                        Last edited by Popaj; 15-01-12, 01:44.

Comment

• Ovom Dengu treba spomenik odmah ispod Jordana staviti. Kakva životinjica kvalitetna.
                          This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Luol se jedva krece, jebem mu mater Thibs, ali stvarno brate... Sto je najtuznije, povredice se jer telo vise nece moci da podnese opterecenje.
                            sigpic

Comment

• KOja je fora sa Bobketsima da bog da pomrli svi.Sinoc izgube od Detroita najgore ekipe u ligi i veceras biju GSW 20 razlike.A GSW bio i Cikago i Majami.DA bog da pomrli svi

Comment

• Verovatno većina vas ide na Bličer. Da li ste čitali onaj hvalospev Majamiju? Kao predviđanje njihovog plejof puta. Odraće nas u finalu konf. i osvojiti titulu protiv OKC. Ja umreo.

Da je on vratio Denga posle 2 minuta
                                Last edited by ChicagoBullsFan; 15-01-12, 01:51.

Comment

Working...
                                X