X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Brat Kemba razbija.
    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Ko mi nadje stream sa komentatorima Bulls-a (citaj da ne moram da slusam onog Toronto bolesnika), dobija VIP status.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Ko mi nadje stream sa komentatorima Bulls-a (citaj da ne moram da slusam onog Toronto bolesnika), dobija VIP status.
        Vec ga imam.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
          Vec ga imam.
          Tebi cu da ga skinem onda.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
            Vec ga imam.

Pisaj Erni

Comment

• Duvajte mi kurac, zamenio sam dan za noc, malopre sam se probudio, a legao sam u 5 popodne.
              Sad me i drugarica nesto sprda, raspadam se.
              sigpic

Comment

• Dobro jutro, prijatelji sporta! Sad bih ja stavio neki smajli koji maše, al' numem.
                This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Volim Boston,ali kad vidim kako igraju poslednjih nekoliko utakmica mislim da cu poceti da navijam za Minesotu

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Ko mi nadje stream sa komentatorima Bulls-a (citaj da ne moram da slusam onog Toronto bolesnika), dobija VIP status.
                    Probaj ovaj...

http://www.nbaliveonline.com/nbalive...hicago%20Bulls

EDIT: Ipak su i ovo retardirani komentatori iz Torontoa...
                    Last edited by Freshman; 15-01-12, 01:16.
                    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                    -Jürgen Klopp

Comment

• boston je stvarno odron... t-mac je cini mi se rekao juce da su u rangu indiane, al bojim se da nisu ni blizu pacera

Comment

• Koje sranje, ne mogu da slusam Stacey-a ni kuci kad igramo u pm, sto je najtuznije tu je bas ovaj indijanac.
                        sigpic

Comment

• Lepo razigrana ekipa. Sviđa mi se zasad.

Rekoh ja. Krivo mi što jedino Bruer nije dao koš. Vidi se da se trudi da ga da, sili malo.
                          Last edited by ChicagoBullsFan; 15-01-12, 01:26.
                          This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Thibs, dodjes trojku Dengu
                            Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• DeRozan ce biti strasan igrac u skorijoj buducnosti, strasan... Dobro smo poceli, trebalo bi ovo da bude lagana pobeda...
                              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                              -Jürgen Klopp

Comment

• Bem ti stream koji nema scoreboard,zabrojao sam se
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X