X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Branislav View Post
    Auuuu bre.... totalni raspad!
    Zamisli kako je meni, cekam Lakers-e svako vece ovako. Mrtvi Zapad.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Je l' igra Pierce uopste? Ja ga ne vidim ni u odbrani, ni u napadu. Bude li igrao na ASG-u pre Lu-a ima da zadavim Stern-a golim rukama.

Erni, daj neki stream za Bulls-e, poce da mi secka i onaj Mips sa Roja-e.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• http://www.sportlemon.tv/v-2/14/132/v-353276.html
        Ovaj nije kvalitetan nesto ali ne secka
        sigpic
        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• http://lsh.lshunter.tv/static/popups...781267850.html
          "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
          odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Je l' igra Pierce uopste? Ja ga ne vidim ni u odbrani, ni u napadu. Bude li igrao na ASG-u pre Lu-a ima da zadavim Stern-a golim rukama.

vamo je ok na balkanu, free registracija
            http://www.balkansport.info/channel-...sport-2-a.html

Comment

• erni i ja cekam lakerse ali ko ce ih docekat odo ja malo probat spavat do pola pet
              "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Ево за Чикаго. Мени је ваљао до сада. Има ту да се изабере још 5-6 стримова.

http://www.nbaliveonline.com/nbalive...Boston Celtics
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Marshon time!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                    Ajde pa da se i ja prikljucim, smorio sam se, gde samo nalazimo ove indijance stvarnooo
                    http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Lose sutira Derrick veceras, bas lose. Izludjuju ga ovi double timovi vise nego ista.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Serem se ja i u strimove i mrtvu Intesa-u, ne mogu vise da se patim, promenio sam brat bratu 15 strimova veceras i jos je tekma na ESPN-u!
                        sigpic

Comment

• ala pljuste povrede.. jel se to i camby povredio?

Comment

• Jel Džermejn Onil zna koji sport igra?Niti jednom nije šutnuo unutar 3 metra od koša.Noa skače, Džermejn ga nije ni video i Rondo pravi faul.Eto, Alen je super utrčao, Rondo asistencija i lagana egzekucija.Šta je tu problem?Pirs je zabio trojku i malo su smanjili razliku.Sad treba Garnet da uđe i da ih pojede, a on će da uspori tempo.Ili će da podivlja, ili puca Boston.
                            ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                            I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• marshoon brooks u kobijevom stilu pogadja iz posta
                              "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• u bassa je izgleda usao duh baybe davisa

Comment

Working...
                                X