This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by JimJarmush View Post
    Joj,sad ukljucih da malo odgledam,sta se ovo Dzejms rita,ko pobeshnjeli kanu,hahahahaha ,pf,ne moze ni zicer da ubaci,izvodi vola napolje,nije zanimljiva utakmica!
    Sad sam ozbiljan, ako ne mozes normalno da komentarises bolje se izloguj, ovo je zadnja opomena.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by JimJarmush View Post
      Joj,sad ukljucih da malo odgledam,sta se ovo Dzejms rita,ko pobeshnjeli kanu,hahahahaha ,pf,ne moze ni zicer da ubaci,izvodi vola napolje,nije zanimljiva utakmica!
      "pobesneli kanu" ? Aj se vrati u vrtic a nas pusti da gledamo ovo ;)

Comment

• Cek, cek, Spoelstra se buni, a sudije im poklonije produzetak!? Give me a fuckin' break...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Sad sam ozbiljan, ako ne mozes normalno da komentarises bolje se izloguj, ovo je zadnja opomena.
          A zasto ovo nije normalno komentarisanje,stitis i ti princeze,a???
          Pa kad oni prozivaju i kad se kurce ne sme niko da se javi,odjebi!Necu ni da komentarisem vise,kad nema slobode izrazavnja ovde,vidim da je Majami glavni.
          Bitno je da ce onaj glavonja da izgubi zato sto nista ne zna!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            Cek, cek, Spoelstra se buni, a sudije im poklonije produzetak!? Give me a fuckin' break...
            Nisu hteli da sviraju faul a ovi se odrase udarajuci ih. Kako polude covek . Nista, citav tim je kriv za ovu bruku od nocas. Jednostavno ih nije "htelo". Sutra opet u pola 5 protiv Denvera . Laku noc ;)
            Edit: Tek sad provalih da ne igramo sutra nego preksutra protiv Denvera.
            Last edited by Emil_LBJ; 12-01-12, 07:07.

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
              "pobesneli kanu" ? Aj se vrati u vrtic a nas pusti da gledamo ovo ;)
              ne "pobesneli",nego "pobeshnjeli"!Jbg,decko nisi u toku
              U prevodu,ako ti je lakse da shvatis,LeBron je prosecan igrac,treba da se zadovoljite time...

Comment

• Kako nas je Jordan unistio u reketu da to nije normalno zasluzeno su dobili nema sta ...
                sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Ernesto da li imas neki stream za Atlantu??

Comment

• Originally posted by rondo View Post
                    Ernesto da li imas neki stream za Atlantu??

Nisam Ernesto al evo ti stream ;)
                    http://www.firstrow.tv/watch/101718/...e-bobcats.html
                    SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Ko su oni sto su hvalili Imana na njegovom debiju, je l vidite sad koja je to fiJoka od coveka. Klasican kreten.

Comment

• dajte stream za buckse
                        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Kad ce da isteraju ovog kretena covek je losiji trener od Zmaga Sagadina.

Comment

• Originally posted by shpageti View Post
                            hvala za stream ;)

Comment

• Sramota me da gledam ovaj Njujork i neko da pomisli da ih ikad nazove kontenderima, pa to je najneozbiljnija izjava koja moze da postoji.

Comment

• niksi igraju ko pjani nisu normalni samo se ispucavaju nemogu oni dalje od prve runde PO
                                "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

Working...
                                X