X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• AAAAAAAAAAAAA 4 KORAKA!!!
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Bili su koraci, nema sta. Kako mu je pala koncentracija majko mila

Comment

• Ovo je stvarno bruka, naskok desna leva, nakon naskoka pomera leva i ponovo desnu!
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Alo paparaci tisina tamo
          sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Lebron je putovao...

Comment

• Originally posted by Reise View Post
              Ma Portland igrao smrdljivu odbranu, u 3/4 su trebali bolje da odigraju, Orlando je u 1/4 pogodio sve sto je mogao. Dzamal Kroford i Oldridz su ih razvalili u 4/4 sa pick 'n' pop-om, nisu mogli to da brane i da su Metjuz ili Batum pogodili trojku 20 sekundi do kraja islo bi to u produzetak.
              Orlando nije mogao da zadrzi 25 poena razlike, sa sutem za 3p 16/27, no su se dobro pomucili u 4/4 da dobiju utakmicu
              Video sam da se Portland vukao u odbrani,nego mi nije bilo jasno kako stigose na kraju,ali ti si mi sad objasnio .Inace mi je Portland nekako omiljena ekipa ove sezone i po imenima i po nacinu na koji igraju,pa se nadam da ce im se zdravi Oden pridruziti u drugoj polovini sezone;bas se osetilo na ovom mecu da bi takav igrac bar malo ravnopravnije mogao da se nosi sa Dvajtom,naravno u punoj formi,iako su,ne Dvajt,vec te trojke bile glavno oruzje u pobedi.A koliko vidim do sada u sezoni,Orlando uglavnom po starom.Neophodno je da se otarase Nelsona i Turkogluoa kako znaju i umeju,a i po mogucstvu one svinje od Dejvisa takodje...to je bio los trejd!

Comment

• Ne mogu da verujem da opet idemo u produzetke

Comment

• Sprdnja, sad su Blake i DJ napunjeni faulovima, mogu samo da gledaju kako Lebron i Wade polazu.
                  sigpic

Comment

• Jesam lepo rekao kao da gledamo reprizu od juce -.-
                    sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• 3 utakmica sa produzecima danas.
                      sigpic

Comment

• Joj,ne videh te Shejmsove korake,to cu ostaviti taman da se ismejem malo ujutru...hahahaha...pridruzio je kolekciji ...Ljudi,vezite ga kad se lomi utakmica,dajte loptu Pitmenu ako treba
                        Bolje po Majami!

Comment

• Lebron se raspada u svakom smislu, stvarno treba malo manje da mu daju loptu.
                          sigpic

Comment

• Ne ide i ne ide.

Comment

• Joj,sad ukljucih da malo odgledam,sta se ovo Dzejms rita,ko pobeshnjeli kanu,hahahahaha ,pf,ne moze ni zicer da ubaci,izvodi vola napolje,nije zanimljiva utakmica!

Comment

• Kako ruzna utakmica, ali kao sto sam i pretpostavio, LAC pravi probleme Heat-u, mogu da im se suprotstave atletski i to Miami-u dosta smeta.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X