This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by myxx View Post
    na privatnom fakultetu! I sad cete se smejati kao ono jao, pa vas tamo pustaju blabla, al nema! Deru nas 4k godisnje a do sada su nam uzeli jos 500e na knjige, vakcine, praktikume, vezbe... Cak su hteli sad i te ispite pa smo popizdeli i blokirali im kancelarije... Preterase ga...
    A na kolokvijumu iz morf nas srusili gotovo sve... 9 proslo sa 6com a 41 palo :@
    Ja na privatnom placam 1.5 i drkam se vise nego u srednjoj a nemam ni sesticu. Nemo' da se lazemo

Comment

• a sta ti studiras?

Comment

• Sta je sa ovim Barbosom

Comment

• Originally posted by myxx View Post
          a sta ti studiras?
          Novinarstvo, Megatrend

Comment

• Pa ti si gori od mene
            Ja sam u pancevu na stomatologiji... Onaj engleski je bio sprdnja sto sam imao prvo ali sada mi dolaze 3 mnogo teska predmeta, bice stvarno cupavo... Jedina dobra stvar je to sto mozemo svakih mesec dana da izadjemo da polazemo... Pa ako ne polozim do juna, stvarno sam retos

Comment

• Ajde, jedini studenti na forumu, enough with trolling, ljudi gledaju tekmu.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I. Thomas sin cuvenog igraca Pistonsa ima solidnu rolu u Sacramentu,zanimljiv igracic!

Comment

• Chandlerova statistika nakon 10 minuta igre - 1 skok i 1 izgubljena lopta

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                    Chandlerova statistika nakon 10 minuta igre - 1 skok i 1 izgubljena lopta
                    Kako se covek iskusno obezbedio, odigrao jedan PO kako treba i to tacno u izlaznoj godini, sad moze da kulira.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                      Kako se covek iskusno obezbedio, odigrao jedan PO kako treba i to tacno u izlaznoj godini, sad moze da kulira.
                      58 miliona dati coveku koji ovako igra...strasno.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        ma njega ne zanima sezona, garant tempira formu za plejof... Covek je kriptonit za majami(i vejd za njega-kako ga je samo lepio u finalu! xD )

Comment

• Pocinje Boston,ja gledam preko satelitske uzivancija preko celog ekrana!

Comment

• Stream za Bullse..ako budem nasao bolji, postavicu. Trazite veetle svi!
                            http://www.nbaliveonline.com/nbalive...hicago%20Bulls

Comment

• Originally posted by papekings View Post
                              Pocinje Boston,ja gledam preko satelitske uzivancija preko celog ekrana!
                              na kom kanalu?
                              jel ima neko neki dobar strem za Boston?

Comment

• t-mac sta ces gledati?? Ostajes uz cikago ili boston?

Comment

Working...
                                X