This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Usmeravamo svaki pick and roll na levu stranu zbog pacova, a Ridnour koristi prazan prostor na mid range-u i pogadja. Asik stoji malo dalje od ball handler-a.
    Ali jebeni hobit

Neizvesno i u Memphisu...

Comment

• Kakva rampa Bulla iz Istanbula
      sigpic
      http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Nekada nije ni pokusavao za 3, a sada tako resava utakmice, bruka i sramota koliko je napredovao i samo ce postajati bolji u buducnosti...
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Neka postavi neko dobar stream za Majami ako nadje.

Comment

• Jebem ti mrtvu Zapadnu obalu moram 5 ujutru da cekam da bi gledao Majami
            sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Ja se prebacio na Portland, oni su mi odmah iza Čikaga. Ove godine su super, samo da potraje. Šta mislite, da li će Golden state dobiti Heat?
              This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                Ja se prebacio na Portland, oni su mi odmah iza Čikaga. Ove godine su super, samo da potraje. Šta mislite, da li će Golden state dobiti Heat?
                Not gonna happen
                sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                  Ja se prebacio na Portland, oni su mi odmah iza Čikaga. Ove godine su super, samo da potraje. Šta mislite, da li će Golden state dobiti Heat?
                  Hoce

Comment

• Erni, meti dobar stream za LA.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I za Heat isto.

Comment

• Ajde sto su sve tekme na Zapadu u pola 5, nego sto uvek kasne po 15, 20 minuta...

@Mac

Nema frke.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Big Al je trenutno u najboljoj formi od svih centara u ligi. Covek se sprda sa svima

Comment

• Igra Wade, i evo prvih poena za njega.

Comment

• Kakav alley up!

Comment

• Heat...

http://lsh.lshunter.tv/static/popups...782267870.html
                                "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                                odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                                fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

Working...
                                X