This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Popaj View Post
    Upravo tako. Protiv koga igrate sledecu? Mi se mucimo sa Sactom kod kuce...
    Protiv Bullsa

Comment

• Jako interesna tekma Memphis - OKC

Comment

• Dobro veče ljudi. Hteo sam da vrištim posle prve četvrtine, ali ovi moji usraše u drugoj. Ništa, barem će biti zanimljivije. Čikago
        This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• 'De ces Rubio, nije ti ovo EL.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
            'De ces Rubio, nije ti ovo EL.
            dva puta!

Ima li neko dobar link?

Kako loše igraju, ne može niko koš da pogodi. Noah
            Last edited by ChicagoBullsFan; 11-01-12, 02:31.
            This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
              :hahaha: dva puta!

Ima li neko dobar link?

Za ovo što je Love uradio Brueru bi ja dao dve tehničke!
              Pitao jos na poluvremenu zaziveli se ljudi ,ovo je najbolje sto ja imam http://www.firstrow.tv/watch/101384/...ago-bulls.html
              sigpic

#PRAVDA ZA BRAĆU

Comment

• Ne znam sta je sa Noah-om, raspada se od pocetka sezone, da l' je dve utakmice odigrao kako treba. A, Rose-u treba odseci ruku ako pokusa jos jedan floater.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ovde su veceras uglavnom dobri stimovi.
                  http://www.lshunter.tv/basketball-li...ing-video.html

Comment

• Ajde Lu makar ti pougraj ovo malo,ne mogu da verujem da cemo ispustiti 20 razlike za 5 minuta iako je NBA u pitanju
                    sigpic
                    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Sad mi i ovaj mrtvacki stream secka, jebem ti govno raspalo!
                      sigpic

Comment

• Luu Kobi Deng!!
                        sigpic
                        http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Lu sam igra u trecoj cetvrtini

Comment

• Dobro je da je Deng proradio u napadu. Ali Noah me nervira, ja njega obožavam, ali je ubedljivo najgori.

Comment

• Kako mrzim ovo kad Rose-a odseku, em je gadna utakmica, em pocnemo da se raspadamo.
                              sigpic

Comment

• Kakva je bila prva četvrtina, mislio sam da će biti Rose sa jedno 40 poena, i razlika na kraju 50. Ali opet kao i protiv Detroita, drugu četvrtinu stanu potpuno. Neverovatno. Buzera nema nigde ovu. Ne može da bude konstantan dve utakmice, leb ga jebo.

Comment

Working...
                                X