• Show
Clear All

• Kako mrzim ove tajm aute,taman se napalim i oni me olade

Derrick krenuo u novu sezonu,IDEMO BRE
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ide trojka!

EDIT: MVP takin' over! Bravo Lu, to nije on, to je njegova schauma.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako lepih nekoliko minuta za Bullse, vidi se da moze. Samo da se drzi ovaj nivo i nema zime u ovom mecu.

Edit: Luova frizura
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Odlicna odbrana Denga na Kobe-u i onda lepa kontra za mir u svlacionici na poluvremenu

Comment

• Malo skripi cini mi se kod ofanzivnog skoka,to jest naseg defanzivnog,ali to nadoknadjujemo fenomenalnim ucinkom za 3,ono sto nam je prosle godine falilo.Sad ocekujem da ovo rutinski privedemo kraju
            sigpic
            http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Losa akcija iz auta, nikad mi nece biti jasno zasto Derrick izvodi loptu.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sto dobra je Dengova frizura.... Ma dobijamo ovo sta ste se usrali... Rose je u prvoj cetvrtini ko usporen snimak izgledao...
                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                -Jürgen Klopp

Comment

• Mesina prati Kobija kao security,hahaha.....

Comment

• +7 na poluvremenu, kako je pocelo super se zavrsilo.

Dacho, centriraj potpis da budemo uniformisani
                    Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by FresHMaN91 View Post
                      Sto dobra je Dengova frizura.... Ma dobijamo ovo sta ste se usrali... Rose je u prvoj cetvrtini ko usporen snimak izgledao...
                      Lu-ova zurka pisa

Samo da Lu nastavi da cuva Kobe-a, da Derrick zajebe pasivnu igru i dobija se ovo po planu. Isto tako sto kaze Dacha mora biti bolja kontrola defanzivnog skoka, pokupise sve lopte preko Boozer-a.
                      sigpic

Comment

• Nije mi jasno sto debeli Mike nije trazio timeout posle bacanja (a ne pre)... i lepo izvedes loptu sa pola terena i imas sansu za poslednji sut, a ne da je bacas preko celog terena.
                        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Da ja vidim prvo s cime raspolazem za ostatak veceri, ko gleda i preostale dve tekme? Tek smo na pola programa...
                          sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Da ja vidim prvo s cime raspolazem za ostatak veceri, ko gleda i preostale dve tekme? Tek smo na pola programa...
                            Ne mogu da budem mnogo aktivan LP je previse dobar vi me smarate

Comment

• Kad sam video Booza sokirao sam se... Svaka mu cast koliko je smrsao.... Malo bolja kontrola skoka, i bice to ok... Nema LA s cim da nas dobije..

EDIT: Ja cu jos OKC da pogledam, al ne verujem celu tekmu, umoran sam...
                              Last edited by Freshman; 25-12-11, 23:36.
                              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                              -Jürgen Klopp

Comment

• Lakers-i ce prokleti dan kada je Mike Brown dosao na klupu Lakers-a.

Nista posebno tekma, zivnuo malo Rose, ostalo, manje vise..

Bice valjda drugo poluvreme bolje.
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X