This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Pure scorer! Kakav pump fake.
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• 4 minuta nez kosa, ni min ni tor...

Comment

• Ooooo kakva blokada - James Johnson

Comment

• lav sili nenormalno, a ne ide ga, a ostali kako sutnu dobiju bananu...

Comment

• Ajmo bre Toronto!
            sigpic

Comment

• Putujući cirkus koji može da pobedi svakog kao i da izgubi od svakog Zanimljivo za gledanje

Evo i Sopranos-i došli u MSG...
              IO NON RUBO IL CAMPIONATO
              ED IN SERIE B NON SON MAI STATO
              C'E SOLO L'INTER

Comment

• Сви бре силе, не само Лав. Идиоти. Погледајте само како се завршавају њихови напади ... АЛО БРЕЕЕЕ
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Napravio je Casey bolesnu odbranu od Raptors-a, svaka mu cast.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Steta za Love-a. Ali ipak ima priliku da obori rekord u dabl-dablovima na pocetku sezone.

Comment

• Аделман је крив за ово 93%.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• odjavljujem se za veceras... Poz drugari, kucamo se sutra

Comment

• Bruer i Buzer ludi ovu utakmicu.
                          This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                            Napravio je Casey bolesnu odbranu od Raptors-a, svaka mu cast.
                            Nebo i zemlja u odnosu na proslu sezonu... sad cak moramo malo da poboljsamo napad
                            http://i1180.photobucket.com/albums/...g?t=1298387143

Comment

• Nema `leba Joe-a da zaustavis kad je u elementu, previse je talentovan. Jos ga Farmar cuva, a ovaj ga iskusno spusti na low post... bucket all day long.
                              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
                              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Derrick namesta, a Boozy podesen na automatic, pisanje...
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X