Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Razbija Minesota... Moze ovo i na +30 da ode..
    sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
    -Jürgen Klopp

Comment

• Washington je definitivno najgora ekipa lige, razlog - New Jersey ima Deron-a.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Washington je definitivno najgora ekipa lige, razlog - New Jersey ima Deron-a.
        Meni ovo sve izgleda kao da Washington uopšte nema namjeru da malo zapne, već da čekaju ovaj predstojeći draft i što bolji pick i onda da počnu neku ozbiljnu igru igrati. Tako se meni čini

Comment

• Originally posted by Ammare View Post
          Meni ovo sve izgleda kao da Washington uopšte nema namjeru da malo zapne, već da čekaju ovaj predstojeći draft i što bolji pick i onda da počnu neku ozbiljnu igru igrati. Tako se meni čini

Ne znam brate, al' Flip ce dobiti nogu ako oni ne dobiju bar jedan od recimo naredna 3-4 meca.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• I ovaj Wall je zesce rasocarenje ove godine

Comment

• vizardsi su opasni konkurenti da obore rekord netsa 0-16 na startu sezone ili je bilo 0-17
              "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Igra Wizardsa ne lici ni na sta... Ricky Rookie Rubio dabl-dabl kao i Love naravno....
                sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• Washington je 34 od svojih 87 suteva iz igre uzeo sa 5-7 metara, pogodili su celih 7. Jos je vecina dosla rano u prvim sekundama napada i preko ruke. Zakljucite sami u cemu je problem.
                  sigpic

Comment

• Veceras Vasington upisuje prvu pobedu !

Comment

• uzimaju daleke dvojke sto je najgori sut u kosarci i nisu organizovani igraju ko muve bez glave ko ja na nba2k12 sa philadelphiom protiv bullsa ili heata
                      "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Originally posted by bojan.kobi24 View Post
                        Veceras Vasington upisuje prvu pobedu !
                        Vasington je izgubio pre jedno 10 minuta.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Washington je 34 od svojih 87 suteva iz igre uzeo sa 5-7 metara, pogodili su celih 7. Jos je vecina dosla rano u prvim sekundama napada i preko ruke. Zakljucite sami u cemu je problem.
                          Nema nikakve organizacije napada, gomila nerezonskih suteva, znaci ocaj... Wall me razocarao...
                          Last edited by Freshman; 08-01-12, 20:34.
                          sigpic

-Jürgen Klopp

Comment

• AL upisuje prvu pobedu u sledecem kolu

Comment

• McGee .....slab nesto veceras !!!! AL Veseli je debitovao D

Comment

• Znate sta je tu najveci problem? Oni igraci koji bi trebali da budu Wall-ova glavna podrska imaju ocajne navike, a to su Crawford, Young, Blatche i McGee. Ovaj zadnji s obzirom da je glup ko ... bi mozda i mogao da se ispravi kad bi mu neko govorio sta da radi. Ova trojica igraju previse izolacije, uzimaju previse ocajnih suteva i bez lopte se krecu samo kad im zivot zavisi od toga.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X