X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ammare View Post
    okrenuće ovo Lucas i Butler
    Ne teraj me da opet palim LP i da se nerviram.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sve ovo može i ovako i onako. Ništa strašno. Ali 29.01.2012. niko neće biti umoran!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• evo ga krenulo...evo za pocetak su spustili ispod -20....ima nade...

Comment

• 16 razlike, sad imaju šanse sa par kontri.
          ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
          I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• jbt šta ovo iza Thibsa sve beton trebe sjede... T-MAC ako ništa radi treba prebaci na Bullse

Comment

• Ljudi,nemaju Bulsi Maca vec Hawksi,tako da nista od sustizanja
              sigpic
              http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Gotovo. Koliko je klupa bila bolja večeras, nevera. Treba to Thibs bolje da rasporedi. Ovi pocrkali svi.
                This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Ubise nas Netsi trojkama. Zasto Lebron nije sutirao nijednom u drugoj i trecoj cetvrtini?

Comment

• Wow, Denver primio 37 poena u prvoj cetvrtini od Manu-less Spurs-a, sta se ovo desava zadnjih par dana...
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                      Ubise nas Netsi trojkama. Zasto Lebron nije sutirao nijednom u drugoj i trecoj cetvrtini?
                      A sad ide četvrta, njegova omiljena
                      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Atlanta je pokazala da je ok i ozbiljna ekipa,gde se selimo dalje?

Comment

• NYK.DET

Comment

• Originally posted by ChicagoBullsFan View Post
                            A sad ide četvrta, njegova omiljena
                            U kom smislu?XD
                            ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                            I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Originally posted by papekings View Post
                              Atlanta je pokazala da je ok i ozbiljna ekipa,gde se selimo dalje?
                              Oni su bre mentalci, sralo ih večeras jer nisu imali odbranu ispred sebe. Neće Hawks-i biti iznad 5og mesta.

Comment

• šta je ovo ba Ben Wallace ovako osijedio... kad ga zumira kamera samo sjede ima.... biće da mnogo čita knjige

Comment

Working...
                                X