X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• ojjj katastrofe

Comment

• jbt sta je sa ovim radmanovicem ovo mu je 6.trojka.

Comment

• Ovi Bullsi....ma ne znam sta da kazem. Da Bog da izgubili 50 razlike !!!!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
          Toliko sam nervozan da cu veceras napraviti onu rupu u zidu koja je trebala da postoji jos sinoc posle Portlanda.
          Predji na Staforda nabijem te!

Comment

• KAKO BIH JA IŠAMARAO PIČKICE!
            This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Umor, nema drugog objasnjenja. Ovaj raspored je brutalan.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Radmanovic objasnio
                Bullsi u rasulu,rose MVP ne vidim ga na terenu

Comment

Umor, nema drugog objasnjenja. Ovaj raspored je brutalan.
                  ako je ovo umor,sta treba reci atlanta koja je igrala prosle dve tekme u prvoj 3 produzetaka a u drugoj 1 produzetak,tako da nemoj se vaditi na to

Comment

Umor, nema drugog objasnjenja. Ovaj raspored je brutalan.
                    Kako ovi nisu umorni? 4OT su igrali u zadnje 2! Uf!
                    This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Originally posted by DeMar DeRozan View Post
                      Radmanovic objasnio
                      Bullsi u rasulu,rose MVP ne vidim ga na terenu
                      Nastavi da provociras, bas me zanima kako ces zavrsiti.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Predji na Staforda nabijem te!
                        kakav opening drive, sramota me sta je bacio.

Comment

• Al' kako ide na kurac ova muzika, ja bih se popeo gore da sam igrac i polupao miksetu onom spikeru.
                          sigpic

Comment

• što Korver asistira... nije mu to trebalo... ima još dovoljno vremena da se ovo stigne.,, samo da smanje greške i to je to

Comment

• Dobro vece poz celoj ekipi,dali da krenu Bullsi?

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
                                Hahahahahahahaaaa... Pričaš o sankcionisanju, a na avataru KG!
                                Misliš na ono protiv Njujorka?haha Koliko god da mi je omiljeni igrač, takve stavove ne podržavam osim da je napao nekog većeg od sebe.
                                ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                                I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

Working...
                                X