Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Zasto imam osecaj da ce pokidati u drugom?
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• 18 razlike jeboteeeeeeeeeeeeeee :S

Comment

• Bolid Tibodo. Ne vidi da je ovaj mrtav, nezainteresovan, i da kvari igru. Radmanović razbio. Au kako se nerviram.
        This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Da ne poverujes, u poslednja 3 minuta Bulsi su primili isti broj poena koliko su primili u prethodnih 9 minuta druge cetvrtine.

Radmanovic-Povratak Otpisanih.

Comment

• Hocu da ih Thibs izbicuje na poluvremenu - bukvalno. Ovakva pickasta igra ne sme da se dozvoli ni protiv koga.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• taman smo se ponadali da su se Bulsi vratili u mec,onda nekoliko losih napada,jos gore igre u odbrani i razlika se samo povecala...

Comment

• Lebron se sprda, Pittman ušao u 1/4. Hahahahhahahhaaaa.... Ovo miriše na pobedu!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
                sigpic
                RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
                - 4xMVP -

Comment

• Jel se iko prešalto na NYK i na silovanje Melovo

Comment

• Originally posted by Ammare View Post
                    Jel se iko prešalto na NYK i na silovanje Melovo
                    Koje silovanje? Melo ima 5 poena, Niksi vode jedan razlike. LOL

Ako bi da gledaš silovanje, gledaj Čikago. Igraju kao jebene pičke večeras, ubiše ih oni iz Atlante. Jedina nada mi je što su svi u Atlanti mentalci, pa možda i pobedimo.
                    This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Uh, kako sam se sad iznervirao iako sam od pocetka znao da ce nas razvaliti zbog nacina na koji je sve krenulo i govora tela igraca, ali da igraju kao sisice i ne istrcavaju na sutere mrs bre kuci! Nadam se da je Thibs poneo neki bic u svlacionicu, nista drugo ne zasluzuju.

EDIT: CBF, Ammare je mislio da Melo siluje u smislu da sutira previse i iz nerezonskih situacija.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• mislim na silovanje lopte ... frajer svaki napad šuta.. jedino dodaje kad ga udvoje

Comment

• Kakav blickrig Atlante, sto bi ovo druze.

Lebronu je indeks 30 u prvu cetvrtinu.
                          sigpic

Comment

• 22 komada , strasno

Hajde majstore jedno 70
                            https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Jbt Lebron 22 poena u prvu cetvrtinu veceras mozda gledamo obaranje sopstvenog rekorda!

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                                Uh, kako sam se sad iznervirao iako sam od pocetka znao da ce nas razvaliti zbog nacina na koji je sve krenulo i govora tela igraca, ali da igraju kao sisice i ne istrcavaju na sutere mrs bre kuci! Nadam se da je Thibs poneo neki bic u svlacionicu, nista drugo ne zasluzuju.

EDIT: CBF, Ammare je mislio da Melo siluje u smislu da sutira previse i iz nerezonskih situacija.
                                Šut iz igre 2-4. Osim ako su ta dva bila sa pola terena, ne vidim razlog da se ospe paljba po Melu.

Comment

Working...
                                X