This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by amare@stoudemire View Post
    ubo je dve trojke Radmanovic...nego mora i Atlantu da stane sut ne moze stalo...
    Morace uskoro da ih stane sut, umor ce doci pre ili kasnije.Jos u prethodna dva dana ne samo da su imali meceve, nego su igrali i produzetke.
    Ovo je za njih savrsena cetvrtina za koju je retko ko mogao da ocekuje da se desi.

Comment

• ma Korver je zvjerka... ovaj Lucas isti onaj mali glumac iz the fresh prince of bel air

Comment

• Ako nas neko moze vratiti to su Ashton i Taji Woo.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakav je car Kyle,neko bi se usro nakon air ball-a i ne bi vise pokusao,ali to nije slucaj sa Kajlom.

Nego glavni problem,kako zaustaviti Big Radmana.Ovo ce biti utakmica na velik broj poena,lako se stize ovo
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Let's go Heat! Da razbucamo ove pa da idemo dalje!

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
            sigpic
            RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
            - 4xMVP -

Comment

• Bane ide Enter sandman, jesi cuo?
              Edit: Sad Start me up uh!

Comment

• Super Bull from Istanbul!
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• KAKVA RAMPA BOSHAAAAAAAAAAAAAAAAA

Comment

• Originally posted by emil_portnoy View Post
                    Bane ide Enter sandman, jesi cuo?
                    Edit: Sad Start me up uh!
                    Čuo, čuo, nego šta. A Jones otvara tekmu trojkom!

sigpic
                    - 4xMVP -

Comment

• Originally posted by Maric91 View Post
                      Morace uskoro da ih stane sut, umor ce doci pre ili kasnije.Jos u prethodna dva dana ne samo da su imali meceve, nego su igrali i produzetke.
                      Ovo je za njih savrsena cetvrtina za koju je retko ko mogao da ocekuje da se desi.
                      Klupa ih uništava za sad. Ako nastave ovako,ima nade!
                      This is the second most exciting indoor sport, and the other one shouldn't have spectators. ~Dick Vertleib

Comment

• Samo sto sam hteo da pohvalim Luke-a za igru on zakla Brew-a na ceonoj, al' igra solidno, za sada bolje od Derrick-a.
                        sigpic

Comment

• Vracamo se, vracamo se. Samo koliko otvorenih suteva Atlante, kao sa Zvezdom da igraju
                          Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• hahahahhahahaaaa... Lebron pravo u krilo nekoj ženi!

sigpic
                            - 4xMVP -

Comment

• vec serija Majamija od 10:0, jeste rano ali mislim da su vec zavrsili poso...inace vracaju se Bulsi polako...

Comment

• ali kolko ovaj Melo sili to je nevjerovatno... NYK mi se nikako ne sviđa.. njihova igra... sve se svodi na to daj je Melu, pa nek on radi šta zna i umije... što prije otjerati ovog D'antonija

Comment

Working...
                                X