X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ajde bre Ljubo, rešavate ovo

Majk nije normalan
    Last edited by Lord Aleksoni; 26-04-14, 03:24.

Comment

• Cuj 2-1, gubimo mi ovo kao i prethodne dve u zavrsnici. Sta kad nema ko da preuzme, a Dunleavy mora stati konacno.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Samo ako tako Nene-ov bog odluci

Pusti da jinxujem Mekinja.

Comment

• E moj Dzone, siso jedna.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
            Samo ako tako Nene-ov bog odluci

Pusti da jinxujem Mekinja.

Bezi bre, trebaju mi pare.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Evo ti pare olosu jedan

Comment

• JIM JIM JIMMMMMMMMMMEEEEEEEEEEEHHHHHHHHH
                sigpic

Comment

• Jos samo sutra da Bajkovic da gol sa pola terena i bacam se u Dunav.

Comment

• Opusteno, bice 0:0.
                    sigpic

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                      Opusteno, bice 0:0.
                      Ma sprdam se. Jebe mi se bas za sutrasnji derbi.
                      Jebe mi se i za ovo veceras.
                      Jebe mi se i za ceo PO.

U sustini - jebe mi se

Comment

• Takodje, juce bih upalio tekmu da nisam igrao dvojku

Umro sam u cetvrtak, samo cekam da mi jave.
                        sigpic

Comment

Takodje, juce bih upalio tekmu da nisam igrao dvojku

Umro sam u cetvrtak, samo cekam da mi jave.
                          Ja umro veceras, a niko na sahranu da nam dodje.

U pare da ne moze oba da da.

Comment

• Gledaj sad kad primimo trojku, cisto da nas obojicu jos malo muci.
                            sigpic

Comment

Gledaj sad kad primimo trojku, cisto da nas obojicu jos malo muci.
                              Daje Booker trojku uz faul

Comment

• Bedan kraj.

Treba zaspati i ne buditi se 3 dana.

Comment

Working...
                                X