• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sta je ovo,Lejkersi ne mogu da ubace 40 poena GSW-u za poluvreme
    sigpic
    http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Ajde spustite bar ispod 10 do poluvremena... Suns-i pogadjaju jebene duge dvojke, najgori sutevi u kosarci, kao da su ziceri u pm.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kwame scrub.

Ono je tesko opisivo recima.
        "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
        odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
        fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• A sto je ovo kukavci... Ne moze ovo brate, gori su nego sto su bili protiv Klipersa.
          sigpic

Comment

• Ako u prva 3 minuta ne spuste ispod 10 to je to.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Okrenuce to braca ;)
              SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Dace Bog, nek' nam daju bar neku sansu da se ponadamo da ne ispadne da smo dzabe blejali do 7 ujutru.
                sigpic

Comment

• Uh gadan li je osjecaj do 7,8 ujutro a ne daj Boze minus haha,no i to je sastavni dio igre ;)
                  SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Ja ustao malopre, vidim Lakers-i se raspadaju, uhvatio sam poslednja tri minuta prvog poluvremena. Bynum uzeo 4 suta i to ovaj jedan koji sam ja video je bio fadeaway sa 6 metara. Izgleda da su ovi bili u zoni, jer drugacije reket i Lakers-ove visoke ne mogu da sacuvaju. Naravno, Lakers-i protiv zone sutom ne mogu jer su najgora suterska ekipa koju sam u zivotu video. Bas me interesuje procenat timskog suta za tri poena, preko 20% nije.
                    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
                    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,

Comment

• Proverio sam, Lakers-i druga najgora ekipa u ligi po % suta za tri poena sa 23%, jedino je NO gori od njih sa 20%...

Comment

• KUKU!!
                        sigpic

Comment

• Nema ovde 'leba, jednostavno su ocajni...
                          sigpic

Comment

• Bravo, bravo. Mora kvalitet da dodje do izrazaja.
                            sigpic

Comment

• Wow, ovo nije kosarka, ovo neki novi sport koji su izmislili tokom ove utakmice.
                              sigpic

Comment

• Sad vidjeh da je Dzef Grin UFA jer je Boston povukao ponudu koju su mu dali.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X