X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Gde mi je Reise? Gledamo li Portland?
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Portland za sada nikakvu odbranu ne igra, ovaj zardjali napad Suns-a ih unistava.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Mac izgleda samo ja i ti ostadosmo
        Zajebana kosarka veceras! Ja jos Lakerse da ispratim i na spavanje.

Comment

• 18 poena za manje od 6 minuta.Al stace ovo Sunse,malo ih prosralo na pocetku.Nash opet imao nekoliko sjajnih poteza
          sigpic
          http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Steve-ova izjava
            That's the spirit man, that's the spirit!
            sigpic

Comment

• Love-u fale jos 3 utakmice sa minimum 20 poena i minimum 10 skokova da bi bio jedini igrac u istoriji koji je na prvih 10 meceva u sezoni zabelezio takav ucinak. Karl Malone i Garnett su uspeli da na prvih 9 meceva zabeleze taj ucinak (Malone u sezoni 1988-89, Garnett u sezoni 2004-05).

Sledece 3 utakmice Minnesota igra protiv Washigton-a u gostima, Toronto-a u gostima i onda protiv Chicago-a kod kuce.

Comment

• Sunce ti jebem, Portland je ocajan.
                sigpic

Comment

• Slabe vajde Minesota ima od toga.Kako igra Steve,a kako tek nista ne ubadaju ovi iz Portlanda u napadu
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Felton je poznat po katastrofalnoj odbrani, al' ovo sto igra veceras je stvarno ocaj zivi, Steve se igra s njim kao s detetom od 7 godina. Samo da prestanu da gube lopte tako lako, eto ih nazad u egalu.
                    sigpic

Comment

• sa onakvom odbranom tesko da Memfis moze da se vrati...
                      Last edited by amare@stoudemire; 07-01-12, 04:03.

Comment

• Okrenuce ovo Portland, ne mogu bit ovako ocajni.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by Reise View Post
                          Okrenuce ovo Portland, ne mogu bit ovako ocajni.
                          Gledao sam Dallas sinoc, pa mi se pomutilo cim sam video ovu raspad igru Blazers-a. Valjda ce malo proraditi u napadu, niko nista ne moze da pogodi.
                          sigpic

Comment

• Moze li ovaj LaMarcus a T-mac ?
                            SignaturE se cheka ...sigpic

Comment

• Originally posted by shpageti View Post
                              Moze li ovaj LaMarcus a T-mac ?
                              Ne znam brate, katastrofa su veceras ceo tim, ja ih samo cekam za 100 evra.

I, taman kad pomislih da ce ispod 10, Felton se oklizne u kontri.
                              sigpic

Comment

• Kakva su kombinacija Kembi i Lamarkus.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X