Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Orlando se vratio na -4 ali primise trojku i napravise gresku u napadu, tako da je sad -9

Comment

• Dao bi Rose zadnja 3 polaganja, samo da Dwight nije u igri.
      Salu na stranu, zbog njega cak i kad napravi separaciju mora da baca loptu nesto vise na tablu jer ovaj moze da udari bananu i kad je 3 metra iza.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• kad god prebacim na minesottu ovaj beasly neku glupost uradi. frajer je fakat ko balkon

Comment

• Al ono nemogu da vjerujem, taman se publika u dvorani nalozi da se nesto moze preokrenuti kad ono trica za Chicago kao grom iz vedra neba

Comment

• Ne znam ni jednog igraca kojem je glavno oruzje prodor a da moze da ubode 25+ poena protiv Orlanda

Comment

• bome bice jos vatre na floridi...

Comment

• Beazly svojom povredom pojacava Minesotu u narednim mecevima.

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                  Ne znam ni jednog igraca kojem je glavno oruzje prodor a da moze da ubode 25+ poena protiv Orlanda

Dao Derrick prosle sezone oko 35 cini mi se, znam da se bas sprdao. Al' Dwight bio suspendovan...
                  Salim se, probija on lagano, pogodio je i jedno 3-4 puta preko njega floater-om, al' to su izuzetno teski i low percentage sutevi.
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• A evo ga sada zadnji voz za Orlando. Priblizili su se na -3 i ako sada ne uspiju da se vrate onda se kolektivno mogu pozdraviti sa pobjedom ovdje

Comment

• Ne racuna se kada ova bolesna zver ne igra

Ako niste znali Vasquez je postao automatic sa trojke

Comment

• Пековић ушао у игру, први пут ове сезоне.
                        Arise, Serbia!
                        You fell asleep long ago,
                        And have lain in the dark.
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• joj Korver je strašan... popravio odbranu, a u napadu i dalje šiba li šiba

Comment

• RT @byron22james: I loved all the support from my fans wearing jerseys to making signs. #airmullens
                            #mullensforvp my best was
                            #mafiamullens!

Oplak'o sam...
                            sigpic

Comment

• Kakva je sisa debeli, tacno na povredu jebem li mu mamu smrdljivu ja!!!
                              sigpic

Comment

• Mozemo mi da se zajebavamo,ali blow job postaje legitiman NBA igrac

Comment

Working...
                                X