Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ali kako je jadan ovaj Boston ej, puko sam vcr. 40 E,sta da radim. Aj SRECAN BOZIC svima !

Comment

• Pazi Indiane sto se dobro drzi.. Pao sam na kladionici sto se tice NBA, ostaje sutra fudbal da se popravi situacija

Comment

• ja ne verujem sta radi Boston umesto da sutiraju trojke oni hoce lagane poene iz reketa....ozbiljno poceli da me nerviraju...

Comment

• Originally posted by Drogba View Post
          Ali kako je jadan ovaj Boston ej, puko sam vcr. 40 E,sta da radim. Aj SRECAN BOZIC svima !
          jedeino sam za boston bio siguran da dobija, a na kraju cu samo njih promasiti...

Comment

• Dobro se Thibs setio da odmara Derrick-a, usao JLIII jos pre kraja trece.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Orlando se taman pokusa kao malo vratiti a onda se sjebu i Chicago se vraca na staro. Ako ovim tempom nastavi da se igra, vec oko 5te minute 4/4 mogu gasiti stream jer ce sve biti rjeseno
              edit: kako glup ofanzivni faul.. o tome upravo pricam

Comment

• Kakav je majstor Kevin Love, 7 utakmica, 7 double double-ova i to 20/10.

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                  Dobro se Thibs setio da odmara Derrick-a, usao JLIII jos pre kraja trece.
                  Kad ce CJ da se vrati?Nisam citao injury report
                  sigpic
                  http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

• Pretpostavljam sledece nedelje, samo neka se on zaleci kako treba.
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ја искрено мислим да Мегавизура игра бољу одбрану од Минесоте.
                      Arise, Serbia!
                      You fell asleep long ago,
                      And have lain in the dark.
                      Now wake up
                      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• auuuu...kako Klivlend sutira za 3 poena....unistise Minesotu..

Comment

• Ajde sad Orlando, smanjili na -6 i imaju napad...
                          edit: ponovo forsiranje brzog napada ali kolko-tolko, dobro se zavrsilo.

Comment

• Originally posted by Uros94 View Post
                            Ја искрено мислим да Мегавизура игра бољу одбрану од Минесоте.
                            Megavizura igra MNOGO bolju odbranu od Minesote.
                            A bez zelje da polemisem o tome ovde, predvodnik i glavna rupa u odbrani je ubedljivo Kevin Love.

Comment

• Debeli tackle-uje sve redom!
                              sigpic

Comment

• Trebo je ovog sudiju da pohebe malo.Ali mi nista ne ubadamo i ovi dodjose na 4 razlike,igracemo egal utakmicu do kraja a tako je lepo izgledalo

tako je Kyle ruke ti se pozlatile
                                sigpic
                                http://www.youtube.com/watch?v=Ziqdpca6bBw

Comment

Working...
                                X