Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Idi bre Wall-e u kurac, sjebao si svaki napad pri kraju. Toliko prilika na kraju da se dobije i opet nista. Lice mi Wizards-i na srpsku ekipu. Kad nema ko drugi da ih dobije, dobiju sami sebe.
    sigpic

Comment

• Mogao je trojku da opici,imao je dovoljno prostora.

Comment

• Mnogo precenjen igrac taj John Wall, negde je u rangu sa Ben McLemore-om.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
          Mnogo precenjen igrac taj John Wall, negde je u rangu sa Ben McLemore-om.
          Duvaj ga

Stvarno je ocajno odigrao zavrsnicu

Comment

• Kao amater

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Duvaj ga

Stvarno je ocajno odigrao zavrsnicu

Jebi se, ne das mi ni da bacim neki kvalitetan trol

Naucice se, opusteno. Bolje da gubi ovakve utakmice.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nemoj mi te Brajkula trol fazone. Ne moze to svako, no no

Valjda si u pravu, jer je ovo bilo katastrofalno.

Comment

• GO Kings!

Comment

• Ajmo kralju, idemo do pobede
                    sigpic

Comment

• Napred Indijanci ! uaaaaaaaa Miami

Comment

• Dobri Pajseri, al' LeBron i ekipa jaci.:S
                        sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Nije jos uspostavljena odbrana, ali ocekujem da Indiana ovo smanji na 4,5 razlike do poluvremena.
                          sigpic

Comment

• Umorna je Indiana, uvek su gadne ove prve utakmice posle road trip-a po suprotnoj obali.
                            sigpic

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                              Dobri Pajseri, al' LeBron i ekipa jaci.:S
                              Gde dobri, vidis da spoljna linija ne postoji, samo Roy igra...
                              sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                              -Jürgen Klopp

Comment

• Originally posted by Freshman91 View Post
                                Gde dobri, vidis da spoljna linija ne postoji, samo Roy igra...
                                Mislio sam generalno Freskaro, ne na tekmu.

Roy uvek igra odlicno protiv Heat-a, da ne igra ovako, pomislio bi covek da nesto nije kako treba. Sad ce LeBron da vrati na dvocifreno opet...samo lagano.
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X