This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Black Mamba 24 View Post
    To stoji, ali inace on ne uzima nesto bolje suteve, morao je 2-3 trojke zatvorenih ociju ubaciti. Jos su mu saigraci silovali maksimalno, nije se coveku igralo jednostavno.
    Ali Dwight je igrac koji te uvek moze iznenaditi, vise bih voleo da vidim njega, McGee-a i Mike Browna u istom timu nego Bryanta, Jamesa i Mela u Lakersima.
    Ja bih ovo voleo ali bez precrtanog

LMA ne masi
    Last edited by Lord Aleksoni; 05-12-13, 04:43.

Comment

• LMA, LMA... Nikad necu prezaliti sto te trejdovasmo za mrtvog Tyrus-a...
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• LAMARCUS ALDRIDGE TATA NAD TATAMA!
        sigpic

Comment

• BATUM!!!
          sigpic

Comment

• NICO BATUM!
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Premocno igra Portland, svaka cast. Bas je lepo videti ovakvu dominaciju u reketu bilo koga.. LMA objasnio neke stvari

Comment

• MVP!!!!

Comment

• bravo za blejzerse. doktorski

Comment

• Ajmo Niksi po pobedu za prekid niza

Last edited by Lord Aleksoni; 06-12-13, 01:34.

Comment

• Krivo mi sto Mirza zavrsio u Brooklyn-u, jeste da ce usled cestih povreda i par dobrih partija i sad dobijati minutazu, ali da je u nekoj slabijoj ekipi po imenima mogao je svasta praviti. Dao je zasad samo jednu trojku veceras, ali obozavam kad vidim kako njegova trojka iskida mrezicu.
                      sigpic

Comment

• Ovo je vec velika prednost da bi je ispustili olako. Trebalo bi ovo da dobiju, nece valjda dozvoliti sebi da prospu ovo.

Da li je ovo moguce Niksi ce doci konacno do pobede.

Netsi izgubili drugi put zaredom 20+ razlike. To je prvi put u istoriji fransize.
                        Last edited by Lord Aleksoni; 06-12-13, 02:46.

Comment

• Melo odigrao doktorski....delio asistencije....nije dugo zadrzavao loptu....odlican procenat suta.....razigrao je Amarea...Niksi ako zivnu malo u nastavku i kad se vrati Tajson....najveci rival vodecem tandemu na istoku...

Comment

• Odlicno poluvreme Boozera

Doc Rivers u pobedi LAC nad Memphisom zabelezio 600. trijumf u karijeri i tako postao treci aktivni trener kojem je to poslo za rukom.

Last edited by Lord Aleksoni; 06-12-13, 03:56.

Comment

• Ljubo, gledas li Washington veceras?

Comment

• Korver ubacio trojku i u 90. mecu za redom.

Comment

Working...
                                X