Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakvo je smece postao ovaj Paul Pierce usta ga jebem.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• dajte mirzi loptuuuuu..ajmo sad trojka sa parkinga

Comment

• Али туга која су говна сви.

Пирс и Гарнет трипују да имају по 25...
        Last edited by Урош94; 28-11-13, 02:51.
        Arise, Serbia!
        You fell asleep long ago,
        And have lain in the dark.
        Now wake up
        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Sully 23 poenai 12 skokova. Odrzao me u fantasy-u onako lepo protiv tebe Ljubo Mogao bi Nene neki skok vise da uhvati, ne bih se ljutio.
          sigpic

Comment

• a kida iskustva sto lazira tajm

Comment

• Kakva luda utakmica.. od 92:92 smo se takmicili ko je gori

Comment

• Russ 2 od 16

U cijoj li je on ekipi...
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• У првом полувремену цар шутира ербол тројку у 5.-6. секунди напада са 9-10 метара и касније објашњава својима зашто је шутирао и није му јасно што се ови чуде.
                  Arise, Serbia!
                  You fell asleep long ago,
                  And have lain in the dark.
                  Now wake up
                  And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Webster 3+1.. promasio dodatno, ali zasto kidati Ljubi zivce i protiv Milwaukee-a

Comment

• Nisam u mogucnosti da gledam, ali vidim da cemo da izgubimo od ekipe koja ima 9 poraza za redom.

Tuga...

Comment

• Necete, ovi bas ne znaju da pobede, kako tuzna ekipa, posle par minuta gledanja mogu da bace svakog coveka u bedak

Comment

• E ima da odgledam zavrsnicu i pored bolesnog seckanja.

Cim ja zakukam mi okrenemo

EDIT: Leb ti jebem kako je moguce da mi na svake 2 sekunde zabode na desetak sekundi?

Comment

• Gasi taj stream dok jos ima nade.

Comment

• Haha

Ajde Johne pokazi da si najbolji, ajde picko

Comment

• Ipak kita. Nema poente da gledam produzetak, mogu samo da izbaksuziram...

Comment

Working...
                                X