X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Evo ti da se ne patis.

http://www.viponlinesports.eu/basket...am-online.html
    "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
    odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
    fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post

A, bas sam hteo da pitam pre neki dan gde si koji kurac sa tim tvojim strimovima

Cuvena prva utakmica kod kuce nakon road trip-a po suprotnoj obali za Portland, obicno se ekipe raspadaju.

EDIT: Ostavi i za LA, znam da ces gledati.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hahahaha, sta izgubi opet onaj Majk Braun. Hahahahahahaha.
        Cuj prvi maj

Comment

• Originally posted by asprilja View Post
          Hahahaha, sta izgubi opet onaj Majk Braun. Hahahahahahaha.
          Ne znam kako ne vidis da Cleveland nema taj potencijal kao Charlotte prosle sezone, cemu forsiranje?
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Sad igra vs SA u gostima i vs MIA gajbi, sam sebi bih se gadio da ga jurim tu, tako da cu ga izbeci, ali ako ne dobije nijednu od te dve utakmice evo pljuni me u usta.
            Cuj prvi maj

Comment

• Hahahahahaha, znas i sam koliko sam ja tvrdoglav po tom pitanju
              Mislim da ce Miami da dobiju, bez zajebavanja.
              sigpic

Comment

• Brate, tridesetog gostuju Bostonu, trideseti je taj predkirijin dan. Barem dve trecine kirilenka ide na dvojku ! Ako i to izgubi, kupicu neku lutku, izucavacu vudu magiju, nece se dobro provesti, smece jedno.
                Cuj prvi maj

Comment

• Miruj radanel, levo desno, lepa brena...

Comment

• Kako si se napio ko govedo, Ekstra Nena.
                    Cuj prvi maj

Comment

• ta Nena, to za ringišpil ekstra, drugi krug veća sreća

Comment

• Derrick veceras najvise izgleda kao nekad, los procenat opet, ali vidi se da svaku sansu koristi bez straha za prodor.
                        sigpic

Comment

• Dobro igra D-Rose, ali moras priznati da je odbrana na njemu ocajna.
                          If you do not believe you can do it then you have no chance at all.

Comment

• Ugasiti klub, odmah.
                            sigpic

Comment

• Rose povredio koleno, moze li lepse?
                              sigpic

Comment

• Resio Paul na kraju, ali i Cousins bio dobar, najjaci centar bi bio samo da nije onakva dijabola.
                                sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                                -Jürgen Klopp

Comment

Working...
                                X