This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Snell View Post
    DJ tatica, tuzno je sto mu skoro niko nije pruzio pravu priliku u NBA-u, kad je bio starter u Bobcats-ima, jeb'o je kevu. Daj nek' dodje u Evropu, ima da bude glavni plej.
    Ima jedan tim u Evropi koji trazi pleja

Comment

• Misim da ce ovaj komentator da svrsi, gotov je. -7, opet Wash u kanalu.
      sigpic

Comment

• DJ tatica, kazem ja.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• gotovo...ode u pm...kakve su ovo amplitude

Comment

• Trazi jednom TO na vreme sve ti jebem!

Gotovo je ovo. Wall ne moze sam da pobedi...

Duvaj ga klupo

Comment

• Igramo sa plejem, tri beka i centrom a celu tekmu nam se sprdaju pod kosem

Ovo nikad nisam video. Cak ni na koledzu...

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                Igramo sa plejem, tri beka i centrom a celu tekmu nam se sprdaju pod kosem

Ovo nikad nisam video. Cak ni na koledzu...

Sta pricas, pa Casey igrao sa Novak-om na 4 i Hansbrough-om na 5
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• ocekujem jednu trojku od bila za kraj, nista nije ubacio

Comment

Sta pricas, pa Casey igrao sa Novak-om na 4 i Hansbrough-om na 5
                    A da

Nene lagano krivac za poraz.

Comment

• 76ersi i Bucksi po 5 minuta nisu dali kos iz igre.. Butler napokon prekinuo post

Comment

• I ti si nasao sta da gledas
                        sigpic

Comment

• Nene lagano krivac za poraz.
                          igra u stilu vec pominjanog raska katica

Comment

• Tacno bi sada prebio nekoga.
                            Wall razvali, sve vreme smo u igri...ali ne mozemo da prelomimo.

Vratite se ranjenici, ne moze ovako vise.

Steta samo sto je Porter umro pre nego sto je dobio sansu da se oproba u NBA.

Comment

I ti si nasao sta da gledas
                              Zanimljivo je koliko su losi. Gledam zbog MCW-a najvise

Comment

• Nene jebem ti sestru!

Absdasb;klj a;skljb a;skljba;sl jbdasklb'asl

Comment

Working...
                                X