X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ako im se sad Love gadno povredio, tesko njima

Comment

• Clippersi kad krenu, ne staju. Teske 4 utakmice su prosli kao plitak potok.
      sigpic

Comment

• I Larkin odlican u svojoj prvoj tekmi

Comment

• novi barea projekat

Comment

• JP TUCKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• KAKVA JE OVO NUMERA, STA JE OVO !!

P.S. KAKVO JE PSETO I NISTA MANJE GOVEDO MAJK BRAUN, NAJLOSIJI TRENER KOJEG JE PICKA IZBACILA...KAKVE SU ONO ROTACIJE, KAKVE IZMENE, KAKVA LAZNA MOTIVACIJA, SAMO APLAUDIRA NESTO KAO U POZORISTU...STAVIM MU GA U USTA DUNSTERSKA...
              Cuj prvi maj

Comment

• Bio sam skeptican videvsi krisa brauna, al' dobra numera

samo jp tucker i pisanje, nikad neces nauciti da ne diras cleveland
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ja zgotivio Krisa Brauna zbog ove numere...Prosto neverovatno da covek koji se odaziva na Kris Braun poseduje ovakvu numeru :/

Brate, covek na startu izvadi Irvinga iz igre nicim izazvan, tipa na 9:10 u 8. minutu i vrati ga na 11 razlike, ovaj hladan promasi jedno polaganje, proda dve lopte...
                  U drugom poluvremenu 2/2 trojke pljasne i kao 20 je razlike, predaje veliki Braun utakmicu i stavlja Kajrija na klupu...Uvodi ga na 15 razlike u zadnjoj i ovaj da tipa 13 poena i dodje na 3-4 razlike jedno 3 minuta do kraja, ali kasno magarce, kasno...
                  Mnogo mi se svidja taj roster Klivlenda, jurim ih non stop ko vo :S

Jos jednom da pozelim sve najgore Majku Braunu...Na -28 on kao motivise, bodri igrace, aplaudira, sta god da se desi on aplaudira...Isiluju ko volovi, on aplaudira, dozvole 200 ofanzivnih skokova, on aplaudira, setaju im se po reketu, on aplaudira...Njemu je sve za aplauz.
                  Cuj prvi maj

Comment

• Je l' bolji trener Majk od Dejana Radonjica?
                    sigpic

Comment

• Tesko brate, bas tesko...
                      Cuj prvi maj

Comment

• toooooo dalase...gospodin sa mog avatara objasnio neke stvari

Comment

• OKC bolje krenuo. LAC pokusava da se vrati u igu ali za sada im to malo teze polazi za rukom.

Durantula
                          Last edited by Lord Aleksoni; 22-11-13, 01:38.

Comment

• Thunderi dominatni. U reketu dominiraju, poeni u reketu: 44:20 za OKC

A koliko zavise LAC od Griffina i CP, govori cinjenica da su oni dvojica postigli 38 poena a ostali iz tima 36 ..

Comment

• Ljubasine, daj link za Wash.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                                Ljubasine, daj link za Wash.
                                http://firstrownow.eu/watch/222860/2...n-wizards.html

Wall i Beal po jednu trojku i jedan kos sa poludistance, ali opet ocajna odbrana.

Jonas ce biti klasa!

Comment

Working...
                                X