Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Jesu li izgubili Pajseri neku do sada, ili jos imaju onaj niz bez poraza od pocetka sezone ..

Comment

• Originally posted by swish41 View Post
      bredli bil
      Jebes kladionicu, navijaj za buducnost

Comment

• Wizardsi su ovo.
        Nije ovo gotovo dok sudija ne svira kraj

Comment

• Lepo ja kazem - 13 razlike.

Sad ce da udje Irving i da nas usere.

Comment

• Ovaj Brooklyn je bez Deron-a go kurac, sve da su doveli MJ-a u prime-u. Na nesrecu povredi clanak opet krajem poluvremena usta ga jebem.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• pa nisu bas toliki mentoli da ih ovi paceri dva puta prestignu u 3-4 dana

Comment

• Originally posted by swish41 View Post
                pa nisu bas toliki mentoli da ih ovi paceri dva puta prestignu u 3-4 dana
                Samo gledaj...

Comment

• Ajde Ljubo ne troluj, znas da je ovo NBA i da se sve nivelise u 48 minuta, pa Minny vodio sinoc 20 razlike jebote
                  sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• 10000000% gubimo.

A sto je najgore predosetio sam ovo jos pre sat vremena, ne znam kako

EDIT: @Mac, nama se ovo stalno desava. Ili preokrecemo 20 razlike, ili ih prosipamo.

Smesno...

Comment

• sta se desi sa ljudima...a i ljubo predosjetio si da ce kajri uci u ritam...nek spuste loptu na nenea, totalno su odustali od toga

Comment

• Ljuba troluje, koji vam je kurac, pogledao je utakmica koliko svi mi zajedno ovde
                        sigpic

Comment

• Dobijate bre Ljubo ovo, aj ne zajebavaj

Comment

• tacno mi je zao irvinga...morace ko dzejms otici iz nesrecnog klivlenda da bi uzeo titulu...

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                              Ljuba troluje, koji vam je kurac, pogledao je utakmica koliko svi mi zajedno ovde
                              A brate nije ovo neka nauka. Normalno da ce nas stici kada nam jedini doprinos sa klupe donosi Vesely.
                              Bice to drugacije ako nas zdravlje posluzi, ali je opet sramota da smanje sa 27 na 4.
                              Wittman kasni sa tajmautom dobra 3 minuta jbt.

Comment

• Ajde bre, Sacramento sinoc vodi 14, pa gubi 16 i na kraju dobije. Ovo je NBA regularna sezona i sve ekipe osim par su podlozne ogromnim swing-ovima u toku meca, a ne sezone.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X