Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Kakav poster. Ko bi rekao da Livingston sa njegovim kolenima moze ovako da zakuca.
    sigpic

Comment

• Slabo znam Livingstona od pre, ali ove godine se nekoliko puta zaletao preko viših i zakucavao.
      ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
      I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• OKC - Denver SK1

Comment

• Sipaju ljudi sa svih strana. Pika se all star vikend kosarka

Comment

• Prvi put u zivotu sam video Bismack Biyombo skok sut. Zapanjen sam.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
              Prvi put u zivotu sam video Bismack Biyombo skok sut. Zapanjen sam.

Kako to izgleda?

Comment

• Neocekivano tecno i precizno, udje kao kap. Cak je i dva bacanja dao bez koske, ne znam koji mu je kurac.

Jeste jos rano, ali stvarno sam skeptican po pitanju toga da li ce Rose biti ponovo onaj stari. Selekcija suta mu je kriminalna, ne moze nista da pogodi blizu kosa, a sa poludistance sam ja precizniji.
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne verujem dok ne vidim

OKC ocajan, a mrga Perkins je malo bolji igrac od Muslija.
                  Faried i Hickson se sprdaju sa visokim igracima Thandera...

Comment

• Blejzersi zgazili i Bruklin....rokamo

Comment

• Derrick 5 poena u zadnja 2 minuta, ako nista u clutch-u je uvek tu kao nekad, valjda ce malo da mu digne samopouzdanje.
                      sigpic

Comment

• Al' ih izlomi Russ

Comment

• Ajde promasite koje bacanje da bude zanimljivije
                          sigpic

Comment

• Duvaj ga Fisheru, nije ti ovo Evropa

Comment

• Ajde Ljubo smanjuj ovu razliku, nemoj da te jurim po Beogradu.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                                Ajde Ljubo smanjuj ovu razliku, nemoj da te jurim po Beogradu.
                                Beograd je veliki grad

Tek sad se ukljucujem u tekmu. Nabice nas 20 razlike...

Wall povredjen igra, Ariza ne igra, Al madafaka ne igra, Porter je verovatno umro.

Inace moram da napisem nesto u vezi sa njim - Nikad u zivotu nisam video da za jednog igraca vise od mesec dana nema apdejta oko povrede. Wittman stalno govori kako je povredjen (ma ne seri genije) i da je kuk jako zajebana stvar i da nema nikakvu predstavu kada ce se vratiti i kakav je Porter uopste igrac?!

Navijaci Wizardsa cak misle da je Porter nevidjeni bust i da Grunfeld ne dozvoljava da to ceo svet vidi. Kakvi carevi

Inace, Jan konacno dobija minute i odma' 6 poena

Comment

Working...
                                X