Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Sta bre, kakav sut .. A zasto nije ovo priznato ?

Eh .. Isao Melo da promasi drugo bacanje a lopta udje u kos
    Last edited by Lord Aleksoni; 15-11-13, 03:59.

Comment

• Verovatno zato sto je faul bio pre suta.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Zato sto je faul napravljen pre nego sto je krenuo u sut. Na kraju ce ih kostati nepromisljenost Mela..

Ne kapiram jbt, kako je uspeo da se istripuje tako? McHale ga vadi napolje, i vraca ga kad je doslo ispod 2 minuta, a ti ga juris na ispod 1m30sec, pa gde je mozak? Bez tog bacanja bi imali sansu. Sa druge strane glupo da se ljutis na coveka koji je ubacio 45 poena.
        Last edited by p4p1; 15-11-13, 04:05.

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
          Zato sto je faul napravljen pre nego sto je krenuo u sut. Na kraju ce ih kostati nepromisljenost Mela..
          Ma da, video sam. Steta, ali kada nemaju hrabrosti da idu na Bargnanija, covek sutirao na mecu 3/3 trojke ..

Comment

• Originally posted by AleksaVP View Post
            Ma da, video sam. Steta, ali kada nemaju hrabrosti da idu na Bargnanija, covek sutirao na mecu 3/3 trojke ..
            Nikakvu razliku ne bi napravili, ovi su isli na faul.

Comment

• Ентони и Харден

Comment

• Pekmen i Sota na SK1

Comment

• Prva sest poena za Minny postigao Pekmen

Comment

• Lebron igra jednu od najlepsih utakmica u zadnje vrijeme.

Comment

• Dodjoh tek sad kuci. Gde su ovi navijaci Portland-a da mi kazu kako ide tekma?

Vidim da Hibbert izdominirao onako najgore, 8 blokada covek.
                      sigpic

Comment

• U picku materinu, i za Vejda vazi isto

Comment

• Brook lagano najbolji ofanzivni centar u ligi. Niko ne moze ni da mu prismrdi.
                          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• JOE JOHNSON!!!

Kakav tatica, kao spricer...
                            sigpic

Comment

• JJ za pobedu.. ko bi drugi

Comment

• Wizardsi imaju prednost posle HT protiv Cavsa. Beal 16 poena a Wall 8 asistencije

Comment

Working...
                                X