• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Beverley im dobio tekmu Bas dobra tekma.. i mocna izmena McHale-a

Comment

• JAMAL CRAWFORD SA PARKINGA SUSEDNE ZGRADE
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• JAMAL CRAWFORD RA TA TA TA TA TA TA
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Miami lagano otvorio tekmu, slabi su Baksi. U reketu postigli samo cetiri poena naspram 18 Heata .

Comment

• Prihvatljivo poluvreme protiv Pelikana, +16. Moglo je da bide i vise ali dobro bice valjda bolje u drugom ..

Comment

• Dobri su ovi Orlandovi komentatori.. ni Raduljica ni Antetokounmpo im nisu problem. Upisao se mocni Raduljica! Stigao i 3 faula da napravi za 5 minuta.

Comment

• Pocinju Sota i Cavsi...
                Ocekujem vrh tekmu

EDIT: Hummel u prvoj postavi

Pazi ti kad je on u rotaciji ispred Shabazza

Comment

• Originally posted by p4p1 View Post
                  Dobri su ovi Orlandovi komentatori.. ni Raduljica ni Antetokounmpo im nisu problem. Upisao se mocni Raduljica! Stigao i 3 faula da napravi za 5 minuta.
                  Gledamo balkanski duel na centru Raduljica - Vucevic

Comment

• James Anderson bez promasaja u prvom poluvremenu protiv Raketa

Last edited by Lord Aleksoni; 14-11-13, 01:20.

Comment

• Aj bezi! U Fili ja da igram davao bih 15 poena po utakmici...

Hummel metnuo trojku
                      Irving ne treba da dodaje loptu...kakve greske pravi

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                        Aj bezi! U Fili ja da igram davao bih 15 poena po utakmici...

Hummel metnuo trojku
                        Irving ne treba da dodaje loptu...kakve greske pravi

Kyrie gori od Derrick-a. Bas sam pisao kad su igrali jedan protiv drugog, nekako je uspeo da nadmasi i njega.
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                          Kyrie gori od Derrick-a. Bas sam pisao kad su igrali jedan protiv drugog, nekako je uspeo da nadmasi i njega.
                          Ma znao sam da nece biti neki asistent, ali ovo je horor.

Bas lepo igra Minny, idu oni u PO.

Comment

• Nisam mislio samo na asistencije, selekcija suta mu je ocajna, a i iz onih otvorenih neretko baca cigletine. Trgnuce se sigurno obojica, al' ovo sto sad prikazuju je ocaj zivi.
                            sigpic

Comment

• Lin poludeo zadnje 2 tekme. Bas sam ga ubo na fantasy-u. Dobijemo Heat u gostima, a dajem zivot da cemo kuci izgubiti od Lolcats-a. A 1.50 bila kvota, taman da se upecaju ljudi.
                              Last edited by colke995; 14-11-13, 01:33.
                              sigpic

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
                                Nisam mislio samo na asistencije, selekcija suta mu je ocajna, a i iz onih otvorenih neretko baca cigletine. Trgnuce se sigurno obojica, al' ovo sto sad prikazuju je ocaj zivi.
                                Stoji... Rose bar ima opravdanje

Za to vreme Rubio asistira na sve moguce nacine

Comment

Working...
                                X