This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by MarkedOne8 View Post
    Zaista mi nije bila jasna ta odluka. Da je završio polaganjem - zalepili bi ga. Imao je Piercea i Garnetta pored ako se ne varam. Totalan fail.
    Ma imao je faul, koga ce Scola da lepi cisto, ne moze ni mene.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kakav tata

Comment

• Kako propustaju sanse, kao da imaju po 15, a ne 35 godina u proseku jebote.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Daj Johnsona na parket bre! Pierce i Johnson kad ga izvade ovako za tri, ne zna se čija trojka više boli. Terry sjebao totalno. Deluje kao sophomore.
          ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
          I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Kakva glupa i nepotrebna greška!
            ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
            I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

• Hahaha kako udje kuja

Comment

• Mnogo dobra tekma. Moraju seljaci da padnu, ajde bre!
                sigpic

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                  Hahaha kako udje kuja
                  Shooters bounce

Comment

• E pusite kurac sa greskama vise, sramotno.
                    sigpic

Comment

• Čist 2+1 nisu svirali. Ovaj izvukao nekako. Promaši zicer, jbg. Onda naprave faul za 3. Znači, -5 poena za par sekundi.

sigpic

Comment

• DERONEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
                        sigpic

Comment

• Joj playmaker...

sigpic

Comment

• Lebe mekani, D-Will opet pravi sranje.

Comment

• Majku ti jebem samo gledam kako dva puta neće da sviraju ilegal screen i sviraše ga! Pa ovo je strašno...

sigpic

Comment

• Ajde sad kos, ne mora da bude trojka po svaku cenu.

P.S. Jason-e, nemoj da vidim Jet-a na terenu, samozapalicu se.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X