• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ray Ray odlican, za 10 min osam poena, sut iz igre 4/4

Comment

• E moj Rubio, i Griffin naucio da sutira pre tebe

Comment

• Ne volim Wade-a, al' ovo je bilo prelepo.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Preuzese kontrolu nad mecom, gotovo. Dugo je bilo egal ili su Klippersi vodili, ali sada je sve na strani Miamija ..

Comment

• I sad FANTASTICAN pas do Battier-a. Bio nekad dobar igrac taj Wade...
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Snell View Post
              I sad FANTASTICAN pas do Battier-a. Bio nekad dobar igrac taj Wade...
              Nekad davno..:S

Al' kakva je velicina Ray Allen, sa 38 godina covek drzi cas kosarke. Onaj reverse iz prvog poluvremena je perverzija...
              sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• BLAKE GRIFFIN JEBO TE SUNCE
                sigpic

Comment

• Sta su ovo sudije svirale?:S
                  sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Comment

• Faul James-a jbm im mat...
                    Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

• Kakva asistencija...sprda se covek.
                      sigpic

Comment

• Uh, koliko bih voleo da se dobiju Rakete, da se unisti Dwight

Comment

• Lepo je sto imamo sada Faramara, za razliku od prosle sezone. Da se malo rastereti Nash, proslu godinu samo ga je Blake menjao a rezervni play kao da nije ni postojao.

Papi, podseti me ko bese onaj pacenik ko je menjao Blakea na playu

Edit : Vesli Dzonson trojka u poslednjoj sekundi
                          Last edited by Lord Aleksoni; 08-11-13, 03:22.

Comment

• Originally posted by AleksaVP View Post
                            Lepo je sto imamo sada Faramara, za razliku od prosle sezone. Da se malo rastereti Nash, proslu godinu samo ga je Blake menjao a rezervni play kao da nije ni postojao.

Papi, podseti me ko bese onaj pacenik ko je menjao Blakea na playu
                            Darius Morris

Koliko je Youngu lepo u zivotu.. stici ce nas, nema sanse mi do kraja ovo da sacuvamo

Hahaha ma gledaj ga brat, sta Young naumi, tu povratka nema

Ala nas seru trojke sunce ti jebem 11/14 na poluvremenu
                            Last edited by p4p1; 08-11-13, 03:58.

Comment

• Sta uradi Hjuston

Comment

• STEVE BLAKE FOR THE WIN!!! Ko bi rek'o, kako slatka pobeda

Comment

Working...
                                X