Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Opet smo dobro otvorili, ali ne sumnjam da cemo naci nacin da izgubimo na kraju

Comment

• Odlicno krenuli Wizardsi

Comment

• Kakav je Beal suter

Ali opet mi se ne svidja kako igramo. U napadu se sve svodi na to sta ce Wall da izmisli. Sutira se u petoj sekundi napada itd.
        U odbrani opet mlako. Niko ni ne dize ruku na sut, Hawes opet puni...

Jedino sto valja je odlicna igra Gortata.

Comment

• Kako me nervira Derrick i njegov novi, unapredjeni sut. Napadaj obruc koji kurac, vidis da niko ne moze nista sebi da iskreira.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Treba Wittman da im jebe mater za ovu alibi odbranu. Prosle sezone jedni od najboljih u ligi, a sada raspad. Nema sanse da je Okafor sam drzao D.

EDIT:
            Larry Sanders injured thumb in bar fight, was breaking champagne bottles over people's heads

EDIT 2: Ma jebite se bre vise. Nene sve baci na kos sto mozes mamu ti bezobraznu!

Comment

• Stvarno nerealan stream.

Taman sam mislio da kombinujem i veceras, ali ne gasi mi se ovaj nikako

Comment

• Al da skine rdju i bice odlicno pojacanje.

Comment

• Wall 4 trojke, tri u trecoj cetvrtini

Comment

• PRESTANI DA UZIMAS TROJKE USTA TE JEBEM DA TE JEBEM
                    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                      Wall 4 trojke, tri u trecoj cetvrtini
                      Ovo ne bi smeli da uprskate

Sta radi Hawes, prvo trojka preko ruke pa onda blokada
                      Last edited by Lord Aleksoni; 07-11-13, 01:51.

Comment

• Originally posted by AleksaVP View Post
                        Ovo ne bi smeli da uprskate

Sta radi Hawes, prvo trojka preko ruke pa onda blokada
                        Ima jos dosta da se igra, ali stvarno moramo da dobijemo jer naredne 4 verovatno gubimo (Nets, OKC, Dal, Sas).
                        Mada mozemo da izvucemo jednu pobedu...

Comment

• Sta je ubo Deng, and 1...
                          sigpic

“We have to change, from doubters, to believers, now.”
                          -Jürgen Klopp

Comment

• Pelikani silni protiv Medveda. Imaju skoro dvaes' razlike

Comment

• Gortat sila u reketu!

EDIT: Sad pokazali sta je kojem timu ostalo od onog trejda D12... Samo Orlando profitirao i to kako - Harkless, Vucevic, brda pikova (jedan Oladipo).

Comment

• Sjajan mec za Gortata, 19 pts i 12 rbd .. Wall trojke 5/8 cini mi se

Comment

Working...
                                X