This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• I doubt Felton has a good game
    He is going to be so distracted thinking about all the candy he is missing out on by not trick-or-treating tonight.

sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jos se Derrick navikava na ritam i brzinu utakmice, bleda senka onog igraca iz predsezone, mada nista to ne treba da cudi. Sto kaze Steve Kerr, totalno druga prica, jbg trebace vremena.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• vec je na 2-9 ja msm, jbg, ali kako je i sam rekao :

It will be scary when i catch my groove.
        samo polako

Comment

• 2 od 9, ali od toga 3 puta izblokiran, jedna trojka iz ocaja na kraju napada, par puta verovatno bio i faul, no nebitno, vidi se da sili. Ogromna je zelja jbg, mora to Thibs malo da stavi pod kontrolu. Video sam ja to odmah kad je protiv Heat-a poceo da uzima trojke kad god je imao bar malo prostora, nije to D-Rose.
          sigpic

Comment

• Tako je D, obe kao kap, idemo.
            sigpic

Comment

• Bacise vala Bulls-i par lopti bas onako u bunar, mada uglavnom je to bilo zbog toga sto Booz ne moze da iskotrolise pas. Ne lici napad nimalo na stare Bulls-e.
              sigpic

Comment

• Nije ni cudo sto tako izgleda kad je sad tu potpuno novi, i to ogroman element u vidu Derrick-a i na sve to, u pitanju je Derrick koji se muci. Tako da sigurno prvih par nedelja, mozda i meseci sigurno nece sve delovati kao podmazano, ali bas zato i jeste duga sezona.
                sigpic

Comment

• Rose ce svoju igru dovesti do najveceg nivoa, to nema sumnje, ali gledam sad ove minute i maltene igrate sa 7 igraca koji mogu da daju doprinos. Dunleavy izgleda kao da je omasio profesiju. Fali jos jedan igrac za klupu ovde.
                  sigpic

Comment

• Fali jos jedan visoki, al' nema ko da se dovede, pa onda igra matoro smece Nazr. Rano je jos za bilo kakav sud, Philadelphia vodi 30 protiv Heat-a, pa Heat povede 10 i na kraju izgubi, mi umalo da okrenemo u prvoj utakmici na samom kraju, NY sinoc 25 protiv mrtvih Bucks-a, pa zamalo da izgubi, traze se jos sve ekipe, polako.
                    sigpic

Comment

• Noah brat verovatno centar sa najboljim osecajem za pas u NBA. Gusto ce ovo da bude do kraja.
                      sigpic

Comment

• Da vidimo da li vec Derrick moze da napravi take over.
                        sigpic

Comment

• Deng se popisao po Melu sa zadnje 3,4 odbrane, ali zato napad tokom ove cetvrtine ne ide.

EDIT: Ovo nije bio faul?
                          Last edited by colke995; 01-11-13, 02:44.
                          sigpic

Comment

• Ide sad Windy City Assassin!
                            sigpic

Comment

• HAHAHAHA KAKAV SAMPION!!!
                              sigpic

Comment

• Kao sto rekoh.
                                sigpic

Comment

Working...
                                X