Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• George ubija, a Pacersi igraju bas dobru odbranu.
    Oladipo malo siluje, ali se vidi da zna...

Steta sto ne igra najbolji igrac Orlanda, mozda bi i imali sansu da iznenade Indy...

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
      Ako sam dobro brojao, od 6 faulova, 2 su bila na Lebronu.

Nista, upali smo u masinu. To je to.
      Napisao sam i "ostale". A napad vam se raspada. Mislim, sve je ovo nista, prva tekma, Rose posle ne znam koliko vremena na terenu, nista znacajno ko god pobedio ili izgubio. Ali cinjenica je da ste usli u probleme sa faulovima bez da su sudije stale nesto na stranu Heat-a.

LEBRON "KING" JAMES - GLOBALNI FENOMEN. G.O.A.T.!
      sigpic
      RUSSELL-WILT-JABBAR-JORDAN-LEBRON
      - 4xMVP -

Comment

• Jbt, kako lose brane protok lopte. Nema, bez ove dvojice nista u oba smera. Opet nam je prektaka rotacija.

Smesan je kriterijum. Bukvalno smesan, na obe strane.
        Na celom svetu samo Crvena zvezda

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
          George ubija, a Pacersi igraju bas dobru odbranu.
          Oladipo malo siluje, ali se vidi da zna...

Steta sto ne igra najbolji igrac Orlanda, mozda bi i imali sansu da iznenade Indy...

Jeste smor sto nema Big Baby-a...
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by Branislav View Post
            Napisao sam i "ostale". A napad vam se raspada. Mislim, sve je ovo nista, prva tekma, Rose posle ne znam koliko vremena na terenu, nista znacajno ko god pobedio ili izgubio. Ali cinjenica je da ste usli u probleme sa faulovima bez da su sudije stale nesto na stranu Heat-a.
            Na obe strane je smesan kriterijum, ko govori o pomoci Heat-u.
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Orlando Johnson macka! Kida na 2k14

Comment

• A, jebem ti kriterijum, trajace utakmica do 5 ujutru u picku materinu.
                sigpic

Comment

• Probije dvojicu ko da ih nema i onda baci loptu u aut. Al' dobro, treba se navici na ritam.
                  sigpic

Comment

• ovaj chalmers mi je toliko omrazen lik da bi ga recimo u svijetu sporta mogao uporediti sa albertom nadjom i to u momentu kad je basti slomio ruku...steta sto se cikago raspao u drugoj cetvrtini pa nema neizvijesnosti za nas neutralne...

Comment

• Chalmers vec 5 ukradenih, neverovatno kakve reakcije ima

Comment

• Originally posted by swish41 View Post
                        ovaj chalmers mi je toliko omrazen lik da bi ga recimo u svijetu sporta mogao uporediti sa albertom nadjom i to u momentu kad je basti slomio ruku...steta sto se cikago raspao u drugoj cetvrtini pa nema neizvijesnosti za nas neutralne...
                        Е исто тако мени Батије. Не могу да смислим човека. Много ми је гадан лик.
                        Arise, Serbia!
                        You fell asleep long ago,
                        And have lain in the dark.
                        Now wake up
                        And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Bas ih unisti Indiana u drugom. Nije mi jasno zasto je Nicholson toliko dugo bio na klupi, covek nije mogao nista da promasi u prvom, pretpostavljam da je imao problem sa faulovima

Comment

• Valjda se Hibbert nije ozbiljnije povredio...

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
                              Valjda se Hibbert nije ozbiljnije povredio...
                              Prpa, a? Ode fantazi igrac.

On topic: Mogao je ovo dobar mec da bude da se nisu dijelili faulovi ovako.
                              sigpic

Comment

• Izgleda da je sve okej sa Hibbertom

Comment

Working...
                                X