Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Joey Crawford govnar! On je nasao da unistava utakmicu...
    sigpic

Comment

• Sta su uradili Jimmy-ju, ne smem da gledam do zadnje cetvrtine ako ne bude egal.
      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
        Sta su uradili Jimmy-ju, ne smem da gledam do zadnje cetvrtine ako ne bude egal.
        Drugu licnu ni za sta.

P.S. Stvarno si pizdulja.

Comment

• Kako baca Lebronara za Kola <3
          sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Noah se bez potrebe izglupirao. Birdman je fin covek...

Zbog ovakvih stvari mi nekad ide na k...ali ga u glavnom zbog toga obozavaju navijaci

Comment

• Originally posted by Ljuba90 View Post
              Drugu licnu ni za sta.

P.S. Stvarno si pizdulja.

Ne smem, bojim se da se ne primim, posle ce da boli mnogo

Da smo izgubili prvu, ne bih smeo iz kuce da izadjem 3 dana.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Pa lepo kazem - cava

Comment

• Ptica mora da napravi neku frku

Comment

• Marco poludeo

Comment

• OHOHOHOHOHO TUCA !
                      Nazr opasno gurnuo kralja
                      Realno , prvi je zapoceo Nazr i s pravom ga izbacili
                      Last edited by Lord Aleksoni; 11-05-13, 01:53.

Comment

• Истрипујем се ја тако и укључим да гледам НБА после 7 година, кад ово ови "лудаци" хоће да бију Леброна

Comment

• KAKO SAM UPALIO STREAM, NAZI BACA OVOG NA ZEMLJU IDEMO BRE!!!
                          sigpic

Comment

• Gore nego Zvezda Partizan... Ludilo na nivou. Nije ovo trebalo Muhamedu sad ce Lebron da da milion <3
                            sigpic

http://www.sportklub.info/nemanja-nikolic-u-rostovu

Comment

• Koji im je bre kurac vise? I pre 2 dana su se ovako ponasali

Comment

• Hahaha, sada kada LeBron 100 poena uvali..<3

Nije ovo Muhamedu trebalo..
                                sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

Working...
                                X