Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Ko bi rekao da ce ovo biti najbolja serija prve runde...
    sigpic

Comment

• Одлична утакмица. Не дају се Бикови, држе ову предност. Само нек остано овако до краја текме и ја срећан.

http://cjzero.com/gifs/CrashStepsOnNatesHead.gif
      Arise, Serbia!
      You fell asleep long ago,
      And have lain in the dark.
      Now wake up
      And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Jebem mu mater u picku, kakav 5 point swing, morao je Marquis ono da polozi.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Al' meni je i dalje misterija kako se ovakav roster Nets-a toliko muci protiv nasih rezervi + Booz i Noah, kakav probusen kurton.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• MARCOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
            sigpic

Comment

• Koja tuga sto zdrav Derrick zadnje dve sezone nije mogao da isprati ovakvog Jo-a i ove sezone nikad boljeg Booz-a i ovakve ratnike na klupi. A, dam glavu da tim nakon onog 2014 plan-a nece biti bolji od ovoga, iako ce mozda biti dovedeni bar na papiru bolji igraci. SVAKA CAST MOMCI, SVAKA CAST!!!
              sigpic

Comment

• Kakvi crni Netsi , kakvi bakraci

Comment

• Joe Johnson razocarao.
                  sigpic

Comment

• Al' kakva je budala Belli, retardirana faca, a muda kao kugletine. BRAVO JO BRAVO MARCO BRAVO NATE BRAVO SVI!!!
                    sigpic

Comment

• Wallace zvani cigletina Kapa dole za Bulls-e i za sve sto s uradili veceras
                      sigpic

Comment

• Svaka cast Bullsima na ovom prolazu dalje . Noah izdominirao , Bellineli maestralno odigrao i sada dace bog da izbacite Hitovce .

Comment

• Momcima iz Chicago-a svaka cast i ne sjecam se kad sam vidio ovakvo srce i pozrtvovanje. Brooklyn totalno razocarenje, al' jbg ne moze kad nema hemije, vidi se da nisu tu kao ekipa. Protiv Miami-ja svim srcem uz Chicago ali i sam osmjeh Noah-e kod davanja intervjua dovoljno govori kolika je razlika trenutno. Kapa dolje.

Comment

• Тибодо:
                            We're not satisfied because we feel like there's still a lot to accomplish.
                            То је то!
                            Ја стварно верујем да ови могу да избаце Мајами.
                            Arise, Serbia!
                            You fell asleep long ago,
                            And have lain in the dark.
                            Now wake up
                            And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Kako igra Durant...
                              Originally posted by Casiraghi
                              Al bar nauci me drugoj da se dam da tebi nevernoj budem Emre Can
                              Ti nikad neces biti kao Joel Matip.

https://www.youtube.com/watch?v=Gxj_G6ExBTE
                              Srecan Mane svima koji slave.

Comment

• Odlicna odbrana Memfisa, ali za KD-a ne postoji odbrana
                                sloboda ili ništa

Comment

Working...
                                X