• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Za po' sata.
    sigpic

Comment

• Mislim da je u pola dva.
      "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Originally posted by NebojsaNS View Post
        Ma vecina bigmen koji dolaze u poslednje vreme su nista posebno. Od Codya mozda nesto ocekivati ovaj put. Bas kriza sa centrima, pogotovo prefinjenim napadaciima, i u Evropi i u SAD.
        Austin moze biti zver. Bas je napadacki potencijal, ali nisam siguran da ce imati telo za peticu u NBA i molim Boga da ne bude bolja verzija Frye-a. Isto mislim da Cauley-Stein moze da bude strasan Centar.

Slazem se da su centri trenutno deficitarna roba, ali u naredne 2,3 godine ce u NBA doci mnogo veci broj talentovanih petica nego sto je do sad bio slucaj. Valjda ce bar dvojica postati vrhunski igraci.

Comment

• Dzoni boj se opet sprda.

Kakvi smo mi debili, sad treba da gubimo sve do kraja...

Comment

• Southerland je upravo oborio rekord po broju trojki na Big East turniru sa 17.

Go Cuse !
            sigpic

Comment

• Let's go Orange! Ako Southerland ovako nastavi, dobro ce se preporuciti na draftu.
              sigpic

Comment

• Kakav manijak
                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Southerland ne moze da omasi trojku.

Dobra asistencija Dienga, steta sto je zakasnio.

Comment

• Kakav hustle

Go Cuse !
                    sigpic

Comment

• Predaleko je Siva krenuo u dvokorak, zato nista bolje i nije mogao da izvuce iz ovoga. Odlicna tekma, nesto mi sve smrdi da ce Louisville odbranom da okrene do poluvremena.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Kako se Siva ubija kod ovih ulaza, ima da zavrsi karijeru u 25 godina
                        sigpic

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                          Kako se Siva ubija kod ovih ulaza, ima da zavrsi karijeru u 25 godina
                          Vec ga vidim u Portlandu

Opet sjajan hustle, go Cuse !
                          sigpic

Comment

• Igraci obe ekipe ginu za svaku loptu. Kako volim to da vidim

Comment

• Kod ovog zadnjeg poseda su pokazali da su deca, 3 ocajna suta u 10 sekundi

Odlicna utakmica, zato NCAA i jeste nesto posebno. Jedini preostali "cisti" vid sporta, prosto je uzivanje gledati momke koji ginu za nesto drugo, a ne za pare.
                              sigpic

Comment

• Тими 13 поена и 6 скокова у првој четвртини!
                                Arise, Serbia!
                                You fell asleep long ago,
                                And have lain in the dark.
                                Now wake up
                                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

Working...
                                X