X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by T-Mac View Post
    Неће.
    Ал' нема везе, управо сам нашао други, хвала.
    Ако неком треба: http://atdee.net/44617/watch-espn-america (служи сврси).
    Arise, Serbia!
    You fell asleep long ago,
    And have lain in the dark.
    Now wake up
    And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Lose igra Charlston, zabijaju se pod kos i nikako ne mogu da poentiraju. Na drugoj strani Brooks i Cohen dominiraju ispod kosa.

Comment

• Bice problem za FIU ako se Murphy ne probudi, malopre uzeo ocajan sut jer nije ukljucen u igru. A, brat Malik samo vidi kos
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Леб ти јебем ал' су бели везали 3 тројке по метар од обруча.
          Arise, Serbia!
          You fell asleep long ago,
          And have lain in the dark.
          Now wake up
          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Evo ga TJ, cekamo Murphy-ja jos
            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Ne znam za vas, ja se vec opredelio za FIU, gotivnija grupica, bar meni

Evo ga Murphy and1
              sigpic

Comment

• Mogli bi da se prebacite na Uzivo temu, ionako niko ne gleda NBA.

Comment

• Bas vala, ajmo odje, neka ostane ona tema cista

P.S. 3sur:

sigpic

Comment

• Kad nadjete vremena, prebacite onih 15-tak postova ovde.

P.S. Mac, lepota.

Comment

• WKU znacajno usporio FIU ovom zonom, nikako se ne snalaze, lose se krecu i postavljaju, a osim Smith-a niko za 3 ne moze da pogodi. Sa druge strane, WKU vezao 3 trojke i odlepise se lagano. Koje ludilo, malo malo pa neko pravi seriju 7-8:0
                      sigpic

Comment

• Davidson vodi 9 razlike na poluvremenu i ne vidim nacin da izgube. Mogu da tovare na ovu dvojicu do kraja utakmice.

P.S. Prebacini su postovi ;)

Comment

• Neizvesna utakmica kao sto je i bilo ocekivano sa dosta promena vodjstva i praznim minutima na obe strane. WKU odlicno otvorio trcanjem tranzicije i laganim poenima iz reketa preko Fant-a i Rostov-a uz pomoc Crook-a. Kasnije FIU uspostavio kontrolu u reketu i oterao ih spolja gde nisu nista mogli da pogode, i na drugoj strani sa 8 vezanih poena Smith-a i 5 Bell-a preuzeli vodjstvo. Nakon toga, WKU staje u zonu sa kojom se FIU muci, a budi se TJ Price i tas ponovo prelazi na stranu Hilltopers-a. Do kraja poluvremena su odrzavali to vodjstvo, na drugoj strani se konacno probudio Murphy i sa par prodora pokazao zasto je najbolji igrac ekipe. Prvi strelac WKU-a Price je presedeo dobar deo poluvremena zbog 2 penala. Ocekujemo neizvesnu zavrsnicu i jos zanimljiviji mec u nastavku.
                          sigpic

Comment

• Kako lepo udje kad je Malik zapali
                            sigpic

Comment

• Malika boli uvo. Ima da sutira kad god dobije loptu

Comment

• Da ga vidis kako mase kao oni kontrolori ili kako se vec zovu na aerodromu, cim je sam to je citav manevar u 30 razlicitih pravaca
                                sigpic

Comment

Working...
                                X