Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• samo gledam kako ce mu prilepiti jedan chasedown!

Comment

• Uzivanje je gledati Vejda

Comment

• Wow , sta radi Wade
        https://www.youtube.com/watch?v=U2wI197Vvg4 <3

Comment

• Pa ovo je sprdnja.:S

Red bi bio da ih puste da se priblize, pa da onda Wade i Bron Bron rasture i ono malo sto ostane od njih.:S

HOHOHOHOHO, WADE BRAT MOJ!
          sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Gde mi je brat p4p1, jesam ti rekao da Pajseri sanse nemaju?

Nadam se da nece izvesti Boska i Wade-a, red bi bio da udje i LeBron i da ih ugaze onako smekerski.
            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Chalmers sabija ovu tekmu...
              Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

• Originally posted by D-Wade View Post
                Gde mi je brat p4p1, jesam ti rekao da Pajseri sanse nemaju?
                Prestao sam da gledam odavno. Let's go Hawks.

Toronto odlucio da faulira i ne da sut za tri i moguce izjednacenje Cleveland-u. Isplatilo se. Btw, Kyrie se povredio i nije se vracao. Valjda je okej.
                Last edited by p4p1; 11-03-13, 00:34.

Comment

• Zasto mi se sve vise cini da ce Dallas u play off...;)
                  Home Is Where The Heart Is... My Home, My City, My House..‪#‎HeatLifer DWade‬

Comment

• Uzbudljivo Nju Orleansu. Ovaj Portland bas iznenadjuje...

Comment

• Neunistivi Portland!
                      Lillard masinerija!

Pu, pu, pu. Izvuce se NO.
                      Last edited by Reise; 11-03-13, 01:15.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by jevta1992 View Post
                        Zasto mi se sve vise cini da ce Dallas u play off...;)
                        Verovatno zato sto bas dobro poznajes NBA

Comment

• Dvoumim se dal da gledam WKU vs. FIU ili Charlston vs Davidson

Comment

• Ajde, gledamo ovo prvo svi, ESPN je ESPN i generalno, tv je tv
                            sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Jel` Stockton Junior jos uvek na Gonzagi? Kakva mu je uloga u timu?

Comment

• Ovaj Jurkovic je Hrvat inace

Stockton igra nekih 18 minuta po tekmi, prvi asistent ekipe
                                sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

Working...
                                X