Collapse
This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Razbi ih OKC sa skokovima. Ako oce da dobije Minesota, mora mnogo bolje da skace jer su najbolji tu i na postu.
    sigpic

Comment

• @Colke Igra Crawford veceras.
      sigpic

Comment

• Rudy Gay upravo drka, pisa i kenja u isto vreme po Knicks-ima, kakav su raspad kad su Melo i Amare zajedno to je bruka.
        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Hahahahha,evo ispravio sam Boston mi nesto bio u glavi pa sam ga i napisao
          "Nikad ne odustaj od necega sto volis"
          Legends never die. Mamba will be back!
          sigpic
          HOUSE ALL NIGHT LONG

Comment

• Kako Indijana ove godine siluje kod kuce, to je nesto neverovatno. Jadni Detroit.
            Originally posted by Brajkula
            Veruj meni, radi kako hoćeš

Brajkula, 2014. N.E

Comment

• Stize Minesota. Dobra rola Cunninghama.
              sigpic

Comment

• Kako igraju Pejseri pa prosto razbijaju Pistonse , 40 razlike je

Comment

• Slabo rotira Oklahoma u odbrani. Mnogo lakih poena za Minesotu. Russ ocajan u 2/4.
                  sigpic

Comment

• Preokrenuce ovo Niksi , evo poceli da pogadjaju trojke

Edit : Evo ga , samo su na -2

Comment

• Rubiu ne treba davati da sutira sa distance, ocajan je.
                      Smijesan faul na Westbrooku na kraj poluvremena za 3 slobodna, mada je i Ridnour trebao da ga pusti.
                      sigpic

Comment

• JR SMITH!
                        sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Brutalan poectak, brutalna odbrana, brutalan Jeff. Covek probija 1 na 1 kad god pozeli
                          sigpic

Comment

• Bradica upalio motore.
                            sigpic

Comment

• JR Smith odrzava u zivotu NY

Edit : Lowry
                              Last edited by Lord Aleksoni; 23-02-13, 02:29.

Comment

• Originally posted by colke995 View Post
                                Brutalan poectak, brutalna odbrana, brutalan Jeff. Covek probija 1 na 1 kad god pozeli
                                Petorka za trčanje sa kulom ispod koša : Lee, Green, Bradley, jedan od dvojce novih i KG.
                                ,,MO8, nemoj da se salis sa zivotom, zna se raspored: basket, F1, Nole, pa sve ostalo... Dakle No1e>skola... Na izvrsavanje!"

"Cekamo sutra da se ozvanici Kimster i mogla bi da krene lagana dominacija plus kada bi i Ross dosao....ludilo :)
                                I eto nama novog paketa u Ferari: Allison + Raikkonen + Slade + MarkedOne8 :D mozda jedino da je zvucniji transfer Bejla od ovog naseg novog :biggrin:"

sigpic

Comment

Working...
                                X