This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• Originally posted by Ernesto View Post
    Kako jebe Deron Collison-a, spusta ga na low post igra ledjima... ovaj bez faula ne moze da ga sacuva.

Mada brate vise od pola Nets-a nije ni za NBDL, malopre Deron daje savrsenu loptu Williams-u u korner, on covek ne moze ni da je uhvati. Bas su losi u pm.
    sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      Mada brate vise od pola Nets-a nije ni za NBDL, malopre Deron daje savrsenu loptu Williams-u u korner, on covek ne moze ni da je uhvati. Bas su losi u pm.
      Pa Crnokosa jbt.
      "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
      odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
      fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Radman prvo popio od Vejda blokadu pa od Dzejmsa...

Comment

• Originally posted by Vule_89 View Post
          Radman prvo popio od Vejda blokadu pa od Dzejmsa...
          Uvek je voleo banane

Comment

• Mnogo siluju Wade/Bosh a i lose se gradi kos

Comment

• Ne vredi kad imaju samo dva igraca koja mogu sebi da iskreiraju sut iz driblinga (Marshon i Deron), ostali su blagi uzas. Morrow je tipican suter, istrcava iz bloka, curl i prasi, James dva puta baca ciglu, aj` nazovi floater-a, treba mu bulletproof tabla, Okur je bivsi igrac, Shelden-a necu ni da komentarisem.

Ali Marshon, kakav ce to igrac biti... Malopre finta suta, iznudi kontakt, faul i kos. Igra k`o mator.
              "Moja generacija je zivela na ulici. Mi smo imali tu srecu da smo imali pripadnost kraju,
              odnosno cosku. Tu smo se obrazovali, tu smo postali ljudi, tu smo postali lopovi,
              fudbaleri... A ulica je kao sto znate jedan veliki univerzitet."

Comment

• Ала сипају Вукови ...
                Arise, Serbia!
                You fell asleep long ago,
                And have lain in the dark.
                Now wake up
                And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Klupa Hawksa igra odlicnu odbranu veceras, bice ovo neizvesno do kraja

Comment

• Bogme sve mi ovo lici na vreme Sacramenta i Adelmana.......Kao preslikani, samo jos malo da dobiju na iskustvu.
                    Bas lepo i veoma raznovrsno igraju.

Comment

• Originally posted by Ernesto View Post
                      Ne vredi kad imaju samo dva igraca koja mogu sebi da iskreiraju sut iz driblinga (Marshon i Deron), ostali su blagi uzas. Morrow je tipican suter, istrcava iz bloka, curl i prasi, James dva puta baca ciglu, aj` nazovi floater-a, treba mu bulletproof tabla, Okur je bivsi igrac, Shelden-a necu ni da komentarisem.

Ali Marshon, kakav ce to igrac biti... Malopre finta suta, iznudi kontakt, faul i kos. Igra k`o mator.

Definitivno su trenutno najgora ekipa na istoku i to ubedljivo. Sto je najgore Morrow ni otvoren sut ne moze da pogodi, a Deron-a vise ni ne zanima da probija, nego samo prangija spolja.
                      sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
                        Definitivno su trenutno najgora ekipa na istoku i to ubedljivo. Sto je najgore Morrow ni otvoren sut ne moze da pogodi, a Deron-a vise ni ne zanima da probija, nego samo prangija spolja.
                        Mislim da gresis...Ovo sto veceras gledam je za zatvor.

Comment

• Ма да ли су то навијачи скандирали Милчићу: "Даааркооо, Даааркооо" ?
                          Arise, Serbia!
                          You fell asleep long ago,
                          And have lain in the dark.
                          Now wake up
                          And rouse the Serbs!

sigpic

Comment

• Bass puni iz svih pozicija a Rondo 11 asistencija
                            sigpic

Comment

• Brat Petro dobija loptu u srcu reketa i vraca je na trojku.
                              sigpic

Comment

• Atlanta ubi Majami u 4/4

Comment

Working...
                                X