This is a sticky topic.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All

• just run and gun
    "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

"Da budale svijetle ja bi bio zvjezda danica".

Comment

• Originally posted by T-Mac View Post
      That's it boys, run&gun!
      dugo je i trajalo, svega minut

Comment

• pokazuju da ima nade za run and gun kosarku
        "When I was young, I never wanted to leave the court until I got things exactly correct. My dream was to become a pro."-Larry Bird

Comment

• Klay je tesko razocarenje na pocetku sezone.
          sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• Nista covek ne moze da pogodi

Comment

• Jos jedna stvar vezana za GS i ovaj novi stil igre, Wright se apsolutno uopste ne uklapa u koncepciju. Gledao sam skoro sve utakmice od pocetka, decko je nacisto pogubljen, suteve gotovo i da ne uzima, nikako se ne snalazi. A, setite ga se prosle sezone, bio je mozda i najbolji igrac Warriors-a, sutirao je bolesno. Mislim da ce morati da ga trejduju do deadline-a ako nastavi ovako, mada je pitanje kakva mu je vrednost na trzistu i ko bi ga uzeo.
              sigpic

"The last time I was intimidated was when I was 6 years old in karate class. I was an orange belt and the instructor ordered me to fight a black belt who was a couple years older and a lot bigger. I was scared s---less. I mean, I was terrified and he kicked my ass. But then I realized he didn’t kick my ass as bad as I thought he was going to and that there was nothing really to be afraid of. That was around the time I realized that intimidation didn’t really exist if you’re in the right frame of mind." - Kobe Bryant

Comment

• klay thompson je pogubljen veliki promasaj GSW-a

Comment

• Prozvali smo ga, ne valja ovo... (bar za mene )
                  sigpic

Comment

• stade GSW moraju se probuditi ako hoce da imaju ikakve sanse da pobjede

Comment

• Razumem ja da neka ekipa igra losiju odbranu ali igrac stoji sam na ziceru 5 sekundi i niko oko njega u krugu od 3 metra i jos ga mirno posmatraju kad je primio loptu.

Valjda ce Dr. da privede ovo kraju kako treba.
                      sigpic

Comment

• Originally posted by S-Nash View Post
                        Razumem ja da neka ekipa igra losiju odbranu ali igrac stoji sam na ziceru 5 sekundi i niko oko njega u krugu od 3 metra i jos ga mirno posmatraju kad je primio loptu.

Valjda ce Dr. da privede ovo kraju kako treba.

Iskorigovali su odbranu prema Monta-i, a Warrick zaspao na drugoj strani i lagan pas na zicer. U principu pametna odluka, samo kad jedan igrac tu zabrlja desavaju se onakve stvari.
                        sigpic

Comment

• Steeeeeeeeeeeeeveeeeeeeeee Naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaash
                          sigpic

Comment

• Daj bre, je li moguce da ce da izgube od raspalog Phoenix-a?
                            sigpic

Sever celi sada se veseli, crveno-beli, 'ajmo u napad zajedno! Sa severa nek zapeva svako, nek grmi jako, Zvezda šampion!

"Nema velike ljubavi bez velike radosti, ali i bez velike patnje. E, to vam je Crvena zvezda. Ima da se raduješ do neba, ali sekiracija ti ne gine." Gospodin Ljuba Tadic

Batica Wilshere je gospodin covek...

All hail the Chan-Chan man!

Comment

• Tako je bre, NES!Samo trpaj Voriorse.
                              Match-Winner.

Comment

• lepo ja rekoh jos na poluvrmenu da od ovih kurceva nema nista...

Comment

Working...
                                X